خبرهای داغ:

سرقت طلا‌های مادربزرگ با ترفند خوردن نوشیدنی

شاهرود_ فرمانده انتظامی شاهرود از دستگیری ۲ سارق طلا‌های خانمی مسن در این شهرستان خبر داد و گفت: سارقان با آب میوه مسموم شاکی را بیهوش و از منزل وی سرقت کردند.
کد خبر: ۹۶۱۹۸۲۰
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علیرضا شائینی اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت از خانمی مسن کارآگاهان پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به صورت ویژه در محل حاضر شدند.
وی گفت: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و استفاده از تجهیزات هوشمند، پلیسی هویت و مخفیگاه متهمان را در یکی از استان‌های همجوار شناسایی کردند.
شائینی از هماهنگی با مرجع قضائی و دستگیری ۲ سارق سابقه دار خبر داد و افزود: یکی از متهمان زن بود که وی با اغفال مادربزرگ و تعارف آبمیوه مسموم شاکی را بیهوش و با کمک سارقی دیگر اقدام به سرقت طلا‌های خانم مسن از منزلش کرده بودند.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با بیان اینکه: متهمان به سرقت طلا به ارزش ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتراف کردند، ضمن هشدار به شهروندان و خانواده‌ها از آنان خواست به پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها و افراد مسنی که میشناسند تاکید کنند به هیچ عنوان به افراد غریبه ساده اعتماد نکنند و این شگرد سارقان را به آنان گوشزد کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار