خبرهای داغ:
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

ما در مسیر تمدن ساز تاریخی از ابتدای انقلاب قرار گرفتیم

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: یادواره شهدای ما درس‌های بزرگی دارد و به ما نشان می‌دهد که این راه ادامه دارد و ما باید قدردان شهدای گرانقدر با وحدت، تبعیت از رهبری و درک درست از تاریخ باشیم.
کد خبر: ۹۶۱۹۸۲۴
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، ابراهیم عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مراسم یادواره شهدا در مسجد صاحب الزمان محله کوی زهرا س حضور یافت.

عزیزی در این مراسم و در جمع خانواده شهدا با اشاره به ویژگی‌های شهدا و انقلاب اسلامی اظهار داشت: ما ضمن انتخاب جهت صحیح، در مسیر تمدن ساز تاریخی از ابتدای انقلاب قرار گرفتیم و شهدا در این راستا مثال زدنی بودند.

این یادگار دفاع مقدس افزود: ادامه راه شهدا مستلزم حرکتی مجاهدانه و تلاشی خستگی ناپذیر است و در این راه در طول انقلاب اسلامی، بدون انحراف پیش رفته ایم و نباید از هیچ قدرتی هراس داشته باشیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه امروز با وجود مشکلات و کاستی ها، می‌توان با استمداد از شهدا بر گرفتاری‌ها فائق آمد، بیان داشت: ما هزینه‌های سنگینی برای رسیدن به اهداف عالی و الهی خود پرداخت کرده ایم و این شروع یک راه نورانی و متعالی است.

عزیزی تصریح کرد: یادواره شهدای ما درس‌های بزرگی دارد و به ما نشان می‌دهد که این راه ادامه دارد و ما باید قدردان شهدای گرانقدر با وحدت، تبعیت از رهبری و درک درست از تاریخ باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار