خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان خبر داد؛

اولین جشنواره استانی فردخت در لرستان برگزار می شود

اولین جشنواره  استانی فردخت در لرستان  برگزار می شود
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان از اولین جشنواره استانی فردخت در لرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۹۸۹۰
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۲

مریم سپهوند مسئول بسیح جامعه زنان در حاشیه رونمایی از پوستر اولین جشنواره فردخت درگفتگو با خبرگزاری بسیج  لرستان از اولین حشنواره استانی فردخت در لرستان خبر داد و گفت: همزمان با پنجمین جشنواره ملی فردخت در کشور اولین جشنواره استانی  فردخت در لرستان برگزار می شود. 

وی جشنواره فردخت را فرهنگی دانش بنیان در حوزه صنعت مد و لباس عنوان کرد و تصریح کرد: پنجمین دوره آن با هدف تحقق اصول و سیاست های کلان فرهنگی هنری نظام جمهوری اسلامی با ارائه الگوهای ایرانی اسلامی در کشور برگزار خواهد شد .

سپهوند گفت: از ظرفیت های منطقه با حضور موثر اساتید، پژوهشگران و هنرمندان با رویکردایجاد بستر تمدن نوین  اسلامی در این جشنواره استفاده خواهیم کرد. 

رئیس جشنواره فردخت لرستان  هدف جشنواره را اثر گزاری فرهنگ و هنر غنی ایرانی اسلامی دانست و تصریح کرد: جشنواره اثر گزاری فرهنگ و هنر غنی ایرانی اسلامی است که در ارتقاء پوشش اجتماعی محور عفیفانه حمایت از اشتغال و تولید ملی،به توسعه هدفمند صنعت پوشاک کمک می کند.

وی مخاطبین جشنواره را  تمامی مراکز آموزش دانشگاهی ، فنی و حرفه ای، آموزش وپرورش، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسات تک منظوره و چند منظوره مد و لباس و ویژند های تولیدی ها اندیشمندان نخبگان اساتید عرصه های علمی پژوهشی و دانش بنیان خواند.

سپهوند به محورهای رقابت  جشنواره اشاره کرد و یاد آور شد: محورهای رقابت بخش اثر (ارائه نمونه کار دوخته شده)، بخش طراحی (ارائه طرح بصورت چاپ شده، بخش تحقیق پژوهش (ارائه آثار علمی پیرامون محورهای مشخص شده) و سطح رقابت ویژندها (خانه های مد دارای نمانام) و تولیدی ها، آزاد، دانش آموزی و دانشجویی عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار