خبرهای داغ:

خبرنگاران در گسترش نشاط اجتماعی و امیدآفرینی نقش آفرین باشند

خبرنگاران در گسترش نشاط اجتماعی و امیدآفرینی نقش آفرین باشند
فرمانده سپاه استان سمنان گفت: بازنمایی فرهنگ و هویت ملی و بسط و گسترش نشاط اجتماعی، امیدآفرینی و تقویت ارتباط بین مردم و حاکمیت مهمترین مؤلفه هایی است که خبرنگاران در آن می توانند نقش آفرین باشند.
کد خبر: ۹۶۲۰۰۷۰
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار منصور شوقانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان ظهر امروز در آیین تجلیل از فعالان عرصه رسانه در سالن شهید بسطامی سپاه سمنان اظهار کرد: 17 مردادماه یادآور مجاهدت خالصانه و مؤمنانه خبرنگاران حقیقت‌طلبی است که با هدف روایت حقیقت، طلایه‌دار سرزمین آگاهی هستند و جان خویش را در رسالت سترگ این اهداف عالیه نثار کردند.
وی به ۱۶۶ شهیدی که در غزه که در راه انعکاس خبر به مقام رفیع شهادت نائل آمدند، اشاره کرد و گفت: نقش این شهدا در شکستن هیمنه دروغ‌سازان استکبار جهانی و رژیم کودک‌کش صهیونیستی، بسیار مؤثر است.
وی قدرت تصاویر و کلمات خبرنگاران را مؤثرتر و والاتر از موشک و نقش رسانه را حیاتی و عمیق عنوان کرد.سردار شوقانی با اشاره به نقش رسانه‌ها در تقویت اعتماد سیاسی بیان کرد: نقش رسانه در این حوزه در پهنه ایران اسلامی و استان سمنان بسیار مؤثر و ستودنی است.
وی بازنمایی فرهنگ و هویت ملی و آگاهی‌بخشی در حوزه‌های مختلف، گسترش وحدت ملی، کاهش آسیب‌های اجتماعی، توسعه بهداشت و سلامت، فعالیت در عرصه نشاط اجتماعی، تقویت مؤلفه هویت ملی، تقویت ارتباط بین مردم و حاکمیت را از رسالت‌های مهم خبرنگاران دانست و نقش‌آفرینی در این حوزه را ضروری عنوان کرد.فرمانده سپاه استان سمنان خاطرنشان کرد: فعالیت در عرصه تولید علم و آگاهی سازی از دیگر عرصه‌هایی است که قشر خبرنگار می‌تواند اثرگذار باشد.
بر اساس این گزارش، در این مراسم که با حضور استاندار سمنان، فرمانده سپاه استان سمنان، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان و جمعی از مسؤولان اجرایی استان برگزار شد؛ ضمن تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه از کتاب حرفی برای گفتن ندارم و مجموعه کتاب‌های رسم ایستادگی و همچنین از پوستر جشنواره ابوذر رونمایی شد.
تجلیل از فرزندان دختر شهدای مدافع حرم استان شهید محمد قنبریان و محمدحسین حمزه از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار