فرمانده سپاه کهنوج درآیین تجلیل از خبرنگاران مطرح کرد؛

رفع مشکلات مردم با حضور میدانی مسئولین

فرمانده سپاه کهنوج گفت: مسئولین برای گره گشایی ازمشکلات مردم  باید رویکردهای خود را مردمی کنند و با حضور میدانی درمیان آنها ،اراده جدی خود را برای رفع مشکلات پیش رو نشان دهند.
کد خبر: ۹۶۲۰۱۲۲
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسی از کرمان، صبح امروز سرهنگ برجی درآیین گرامیداشت روزخبرنگار گفت:نجابت ،بینش ومناعت طبع از برجسته ترین ویژگی مردم شریف جنوب استان کرمان است.

که این شاخصه های برجسته،دیدگاه این مردم را نسبت به عملکرد مسئولین این مرزوبوم متفاوت کرده است.

 

وی خاطر نشان کرد: برای مردم این منطقه رویکرد مسئولین نسبت به رفع مشکلات آنها مهمتر از کارکرد مسئولین است. 

که دراین راستا مسئولین نیز برای گره گشایی ازمشکلات مردم  باید رویکردهای خود را مردمی کنند و با حضور میدانی درمیان آنها ،اراده جدی خود را برای رفع مشکلات پیش رو نشان دهند.

وی از رسانه ها وخبرنگاران بعنوان پیشران های تغییر رویکرد مسئولین نسبت به مشکلات مردم نام برد.
و خاطر نشان کرد:  رسانه ها با مطالبه گری خود و بیان مشکلات مردم ،بازخوردها و اقدامات انجام شده مسئولین را نیز رسانه ای کنند تا بذر امید آفرینی ونشاط اداری وعمومی در جامعه نهادینه شود.

فرمانده سپاه کهنوج دربخشی ازبیانات خود نیز،نقطه اشتراک همه سخنرانی ها واحکام مقام معظم رهبری را برای همه رده های سیاسی و نظامی ،توجه جدی مسئولین به مردم عنوان کرد.
 
وی گفت: ضرورت دارد مسئولین با حضوردربین مردم،نسبت به این دغدغه مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانند .

سرهنگ برجی از خبرنگاران بعنوان  زبان رسا و چشم بینای جامعه یاد کرد و تصریح کرد: شما خبرنگاران با خدای خود معامله می کنید ودراین عرصه ثابت قدم ومنصف باشید.

سرهنگ برجی گفت : در شهرستان کهنوج تکمیل زیر ساخت‌های آموزشی، آبرسانی وحوزه بهداشت ودرمان را ازمهمترین اولویت‌های این نهاد انقلابی برشمرد و دراین راستا اقدامات مجموعه بسیج وسپاه را درحوزه های مختلف را تشریح کرد.

فرمانده سپاه کهنوج خاطر نشان کرد: که با همکاری خیرین وبسیج سازندگی ومجموعه سپاه پاسداران ۶ باب مدرسه دراین مدت افتتاح وبه بهره برداری رسیده است که درچشم انداز آینده نیز ۵ باب مدرسه جدید نیز هدف گذاری شده است که بزودی عملیات اجرایی ۲باب مدرسه نیزآغاز خواهدشد‌.

وی همچنین از توزیع بیش از۵۰۰ دستگاه کولر گازی نیز برای اقشارکم درآمد و بی بضاعت خبرداد.

درپایان سرهنگ برجی به همراه حجت الاسلام دهقانی مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درناحیه کهنوج  وجمعی ازخبرنگاران با حضور در منزل خانواده شهید خجسته با پدر وخانواده این شهید دیدار وگفت وگو کردند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار