خبرهای داغ:

آمادگی کامل آذربایجان شرقی برای خدمت رسانی در مراسم اربعین

تبریز- سرپرست استانداری آذربایجان شرقی بر آمادگی کامل استان برای خدمت رسانی در مراسم اربعین تاکید کرد.
کد خبر: ۹۶۲۰۱۳۲
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، تراب محمدی در جلسه ستاد اربعین استان با هدف بررسی میزان آمادگی موکب‌ها و دستگاه‌های اجرایی در خدمات رسانی مراسم اربعین  با تاکید بر اینکه تمامی دستگاه‌ها موظف هستند تمامی امکانات خود را از هر جهت در اختیار موکب‌ها قرار دهند گفت: با این اقدامات باید خدمات شایانی به عنوان وظیفه و تکلیف به زائران عزیز ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه به لطف خدا در خصوص ارائه خدمات بهتر به زائران تعللی نداشتیم و  خدمات رسانی بیشتر از گذشته بوده است گفت: باید از ظرفیت مردمی هم به نحو احسن استفاده کنیم و دولت باید موانع را تسهیل کند تا زائران دچار مشکل نشوند.

تراب محمدی اظهار داشت: تمامی کادر پزشکی و موکب‌ها در مرز‌ها و داخل کشور عراق حاضر شده اند و در این زمینه مشکلی نداریم.

 رئیس ستاد عتبات عالیات شهرستان تبریز گفت: از ۵۴ موکب ثبت نام شده در ستاد ۵۱ موکب آماده اعزام هستند که در زمینه‌های اسکان ،تغذیه، فرهنگی و پزشکی فعالیت می‌کنند و در کربلا، نجف، سامرا و کاظمین و بین راه ارائه خدمات خواهند کرد.

 حیدری افزود: طبق آمار ثبت نامی برای حضور در مراسم اربعین حسینی ۶۸ نفر ثبت نام قطعی کردند که در قالب۴۳۲۲۰ گروه از مرز‌های مهران، خسروی، تمرچین ، باشماق و به صورت هوایی اعزام می‌شوند.

 وی اظهار داشت: بر اساس آمار تاریخ اعزام از ۱۶ تا ۲۸ مرداد که ایام پیک است و برگشت‌ها هم از ۳۰ مرداد تا ۸شهریور خواهد بود همچنین در مرز هوایی با ۸درصد افزایش پرواز‌ها نسبت به سال گذشته مواجه هستیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار