بسیج بجنورد ۳۷۰ میلیارد ریال وام اشتغال پرداخت کرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد گفت:این نهاد مردمی ۳۷۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در استان پرداخت کرد که برای ۴۶۰ نفر شغل ایجاد شد.
کد خبر: ۹۶۲۰۱۶۲
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ عباسعلی ریحانی در نشست خبری اظهار کرد: بسیج بجنورد ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای حوزه اشتغال در سال گذشته اختصاص دادکه که ۳۷۰ میلیارد ریال آن جذب شد.

وی افزود: با این میزان اعتبار ۲۷۰ کارگاه تولیدی در بخش‌های مختلف با مشارکت سایر دستگاه‌ها و سازمان ها راه اندازی شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد بر ایجاد اشتغال و امید آفرینی در جامعه تاکید کرد و افزود: تلاش می کنیم تا برای جوانان بیکار جویای کار اشتغال ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه ۱۱۸ هزار و ۷۴۵ نفر از شهروندان شهرستان بجنورد عضو بسیج هستند گفت: این افراد در قرارگاه های ۱۱ گانه فعالیت می کنند که بیشتر فعالیت ها مسجد محور است.

ریحانی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه رسانه ها در خط مقدم جنگ ترکیبی قرار دارند تصریح کرد: امپراطوری رسانه دشمن برای ناامیدی مردم هزینه های هنگفتی را متحمل می شود در حالی که رسانه های دشمن برای اطلاع رسانی کشور خود چنین هزینه هایی انجام نمی دهند.

اعزام هفت هزار نفر به اردوی راهیان نور

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد تصریح کرد: سال گذشته هفت هزار نفر از استان خراسان شمالی به سفر معنوی راهیان نور اعزام شدند که ۴۰ درصد از این جمعیت مربوط به شهرستان بجنورد است.

وی افزود: همچنین ۲ هزار نفر از اقشار دانش آموز و دانشجو به سفر راهیان پیشرفت اعزام شدند .

ارسال نظرات
آخرین اخبار