خبرهای داغ:
فرماندار اهواز در بازدید از خبرگزاری بسیج خوزستان به مناسبت روز خبرنگار بیان کرد:

تفکر جهادی در کشور ما بسیار اهمیت دارد

فرماندار اهواز گفت: تفکر جهادی در کشور ما بسیار اهمیت دارد و مسئولان باید ساعت و زمان یا روز تعطیل برای شان مهم نباشد.
کد خبر: ۹۶۲۰۲۹۵
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۷

سید احمد موالی زاده فرماندار اهواز با حضور در گروه تلویزیونی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: تفکر جهادی در کشور ما بسیار اهمیت دارد و مسئولان باید ساعت و زمان یا روز تعطیل برای شان مهم نباشد.

او افزود: این تفکر رئیس جمهور شهید بود و کاری کردند که مقام معظم رهبری در وصفش گفتند «شهید رئیسی نصاب خدمت را ارتقا داد» و این بسیار مهم و ارزشمند است زیرا کار اجرایی سخت است و زحمت بسیار دارد.

آقای موالی زاده اضافه کرد: من افتخار میکنم که در فرمانداری اهواز خدمت میکنم زیرا مردم خوزستان عمدتا عاشق امام حسین هستند و دل شان برای اهل بیت می‌تپد که باید قدر این مردم را بدانیم که شیعه و محب اهل بیت هستند.

فرماندار اهواز خدمت به محب اهل بیت را ارزشمند توصیف کرد و یادآور شد: در فرمانداری تمام تلاش مان را می‌کنیم تا کارهایی که پیشتر کامل نشدند را تکمیل کنیم و مسائل و مشکلات شهری را برطرف نماییم. نگاه ما در حل مسائل مدیریت شهری این است که مردم مشارکت کنند که رهبر انقلاب نیز در گام دوم روی این مسئله تاکید دارند.

این مقام محلی در خوزستان گفت: اساس کار اجرایی با مشارکت مردم نتیجه بهتری دارد و نمونه آشکار آن را نیز در راهپیمایی اربعین شاهد هستیم که چگونه در این فرایند بزرگ جهانی همه شهروندان و مسئولان با یکدیگر عجین هستند و به زوار امام حسین خدمت رسانی می‌کنند‌.

سید احمد موالی زاده الگوی اربعین را برای سرعت در انجام کارها مهم برشمرد و ادامه داد: اگر که اقدامات مربوط به دیوان سالاری و اداری کاهش یابد، قطعا نتیجه بهتری خواهیم گرفت.

او همچنین تاکید کرد که خوزستان میزبان زوار خارجی هم هست که همگی از اهواز عبور می‌کنند و ما باید از آنها پذیرایی شایانی داشته باشیم. کمیته‌های مختلفی برای آن تشکیل شده و شور و شوق خاصی برای میزبانی در خور زوار امام حسین (ع) برقرار است.

آقای موالی زاده گفت: ما افتخار میکنیم که به مواکب برای پذیرایی بهتر کمک کنیم و ضمن آنکه مشکلات بسیاری از موکب‌ها را برطرف کردیم تا برای میزبانی از زوار آمادگی داشته باشند.

تفکر جهادی در کشور ما بسیار اهمیت دارد

تفکر جهادی در کشور ما بسیار اهمیت دارد

تفکر جهادی در کشور ما بسیار اهمیت دارد

تفکر جهادی در کشور ما بسیار اهمیت دارد

تفکر جهادی در کشور ما بسیار اهمیت دارد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار