مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز:

هنر خبرنگار، استفاده صحیح از رسانه در مطالبه‌گری است

مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز در نشست تجلیل از خبرنگاران ساوجبلاغ گفت: هنر خبرنگار این است که از قدرت رسانه، در جهت مطالبه‌گری صحیح مشکلات مردم استفاده کند و زبان مسئولین در پاسخگویی باشد.
کد خبر: ۹۶۲۰۳۶۶
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، نشست تجلیل از خبرنگاران در ساوجبلاغ به مناسبت هفته خبرنگار با حضور سرهنگ پاسدار رمضانعلی چوبداری معاون روابط عمومی سپاه استان البرز، سرهنگ پاسدار ابراهیم نوروزی‌فر مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز، سرهنگ پاسدار علیرضا علیزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوجبلاغ، پیشگاهی مسئول بسیج رسانه ساوجبلاغ و جمعی از خبرنگاران این شهرستان در سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج ساوجبلاغ برگزار و از زحمات آنان تجلیل شد.

در این نشست سرهنگ پاسدار ابراهیم نوروزی‌فر مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز، ضمن تبریک هفته خبرنگار و تقدیر از زحمات خبرنگاران در انعکاس اخبار، از تشکیل مجمع عالی بسیجیان در استان البرز خبر داد و گفت: هیئت‌های اندیشه‌ورز در این مجمع، مشکلات مختلف در حوزه‌ رسانه و موضوعات سطح شهر را احصاء نموده و در صدد حل آن بر می‌آیند.

وی خطاب به خبرنگاران اظهار داشت: قدرت رسانه را دست کم نگیرید، هر چند گاهی اوقات سوء‌استفاده‌هایی نیز در این زمینه می‌شود اما هنر خبرنگار این است که از این قدرت، در جهت مطالبه‌گری مشکلات مردم استفاده کند و زبان مسئولین در پاسخگویی باشد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز، فعالیت خبرنگاران در شهرستان ساوجبلاغ را خوب و برابر با خبرنگاران استانی توصیف و تاکید کرد: ارتباط خود را با بسیج رسانه ادامه دهید و در جشنواره‌های اعلام شده توسط بسیج رسانه شرکت کنید تا استعدادهای‌تان درخشان شود و حرفه‌ای‌تر عمل کنید.

در ادامه خبرنگاران به بیان مشکلات خود پرداختند و در پایان با اهدای کتاب «آشیخ‌فاضل» زندگینامه‌ی حجت‌الاسلام والمسلمین محمداسماعیل فاضل‌فرد، نوشته‌ی علی منصورزارع خبرنگار پیشکسوت ساوجبلاغی و هدیه توسط فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوجبلاغ از زحمات خبرنگاران تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار