خبرهای داغ:
خزائی عنوان کرد

عدم توجه مسئولان به مشکلات واحدهای تولیدی

همدان-مدیرعامل شرکت کشت و صنعت خزل نهاوند خواستار توجه و رویکرد ویژه مسئولان شهرستانی و استانی در حل و پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی در ابعاد مختلف و زمینه‌سازی برای رشد و شکوفایی صنایع با توجه به شعار سال شد.
کد خبر: ۹۶۲۰۳۷۹
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۳
عدم توجه مسئولان به مشکلات واحدهای تولیدی

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مومنعلی خزائی در جمع خبرنگاران نهاوند، خبرنگاران را به راستی و درستی و تقوا سفارش و اظهار کرد: خبرنگاران خبر کذب منتشر نکنند چراکه نه به صلاح کشور و نه به صلاح استان و شهرستان است.

وی با بیان اینکه وجود خبرنگاران برای شهرستان بسیار مهم است و باعث پیشرفت و توسعه آن می‌شوند، افزود: اختلاف سلیقه بین همه هست اما تلاش کنید این اختلاف سلیقه‌ها باعث اختلاف بین شما نشود هرچه با هم خوب باشید، در کارتان پیشرفت بهتری خواهید داشت.

مدیر شرکت کشت و صنعت خزل نهاوند در ادامه با اشاره به منویات مقام معظم رهبری بیان کرد: اگر مسئولین دو درصد از سخنان مقام معظم رهبری را عمل کنند کشوری توسعه یافته‌تر خواهیم داشت.

وی با اشاره به تشکیل اتاق بازرگانی در نهاوند اظهار کرد: اتاق بازرگانی نهاوند را با مشکلات فراوان در نهاوند راه‌اندازی کردیم، این در حالی بود که پیش از این اتاق بازرگانی رسمی فقط در استان همدان و شهرستان ملایر فعال بود.

 خزائی افزود: کسانی که واجد شرایط باشند می‌توانند کارت بازرگانی بگیرند، و البته باید استفاده درست از کارت بازرگانی را آموزش داد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه خانه سمت استان همدان مرده است که باید تلاش کنیم زنده شود و به چرخه فعالیت برگردد، افزود: متأسفانه نهاوند کارگاه آموزشی شده است که همه می‌آیند در نهاوند آموزش می‌بینند و سپس در استان و شهرهای بزرگ‌تر مشغول به کار می‌شوند.

عضو خانه صمت ایران با اشاره به اینکه تمام تولیدکنندگان برای خدمت رسانی به مردم آمده‌اند، اظهار کرد: شهید رئیسی شهید جمهور عزیز گفت که تولیدکنندگان به عنوان مشاوران مدیران کل صمت باشند اما در استان همدان این کار انجام نشده است.

وی اظهار کرد: این شرکت با نام تجاری و برند روغن نگین نهاوند روزانه ۲۵۰ تن روغن بسته‌بندی شده و ۵۰۰ تن تصفیه‌شده تولید می‌کند.

خزائی گفت: شرکت کشت و صنعت خزل در تولید و توزیع خوراک دام، طیور و آبزیان - انواع کنجاله سویا، کلزا و آفتابگردان به صورت پرک و پلیت شده - انواع نهاده‌های دام و طیور، اسیدچرب، پودر چربی و لسیتین فعالیت دارد و در حال حاضر برای ۲۰۰ نفر اشتغالزایی کرده که البته این رقم با نیروهای نمایندگی‌ها در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها به حدود ۳۵۰ نفر به صورت مستقیم می‌رسد.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت خزل (روغن نگین نهاوند) با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار صنایع در اشتغالزایی، افزایش تولیدات در عرصه‌های مختلف و نیز توسعه و رشد شهرستان، خواستار توجه و رویکرد ویژه مسئولان شهرستانی و استان در حل و پیگیری مشکلات در ابعاد مختلف و زمینه سازی برای رشد و شکوفایی این صنایع با توجه به شعار سال شد.

وی در پایان با گلایه از اداره برق استان گفت: با توجه به اینکه عنوان شده بود برق کارخانجات قطع نشود اما متاسفانه ما در کارخانه روغن نگین نهاوند هر روز قطعی برق را داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار