خبرهای داغ:
شانیان خبر داد

بهره‌برداری از ۱۱۰ طرح صنعتی، معدنی و بازرگانی در همدان طی هفته دولت/احیای ۱۳۰ واحد صنعتی و معدنی در همدان

همدان-مدیرکل صمت استان همدان گفت: ۱۱۰طرح صنعتی، معدنی و بازرگانی با اعتبار ۱۸۰ هزار میلیارد ریال در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید که از این تعداد ۴۶ طرح آن در بخش معدن و ۶۰ طرح در بخش تولید صنفی است.
کد خبر: ۹۶۲۱۷۰۰
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۶
بهره‌برداری از ۱۱۰ طرح صنعتی، معدنی و بازرگانی در همدان طی هفته دولت/احیای ۱۳۰ واحد صنعتی و معدنی در همدان

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، احمد شانیان در اردوی راهیان پیشرفت در شرکت کیان کرد ملایر در نشست صمیمی با اصحاب رسانه اظهار کرد: حوزه صنعت، حوزه مقدسی است و پیشران اقتصاد کشور است.

وی با بیان اینکه با تکنولوژی‌های برتر باید بتوانیم در این عرصه بیش از پیش تولید کنیم، افزود: فضای تولید، فضای خاصی است و اگر این فضا، فضای آسانی بود رهبر انقلاب به آن جهاد اقتصادی نمی‌گفتند.

مدیرکل صمت استان همدان با بیان اینکه واحدهای تولیدی برای پیشرفت سختی‌های بسیاری متحمل می‌شوند، گفت: در کنار فعالیت‌های بخش خصوصی بسترهای فراهم شده خوب است و امیدوار هستیم مشکلاتی که در زمینه تامین ارز است به تناسب پیشرفت و حسن نظر افراد در سیاستگذاری و اجرا برطرف شود که بتوانیم کار خود را نیز انجام دهیم.

وی بیان کرد: کارخانه تولید شیشه خودرو نیز به زودی در شهرستان ملایر فعالیت خواهد کرد.

شانیان با اشاره به برنامه‌های هفته دولت ابراز کرد: ۱۱۰طرح صنعتی، معدنی و بازرگانی با اعتبار ۱۸۰ هزار میلیارد ریال در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید  که از این تعداد ۴۶ طرح آن در بخش معدن و ۶۰ طرح در بخش تولید صنفی است.

وی با بیان اینکه ۱۳۰ واحد صنعتی و معدنی در سال‌های گذشته احیا شدند، عنوان کرد: باید به افرادی که در استان فعال هستند و به سرمایه گذار خارجی که در حوزه انتقال فناوری فعال است، بها داده شود.

مدیرکل صمت استان همدان با بیان اینکه در حوزه صنعت چندین طرح به نتیجه رسیده است، خاطرنشان کرد: باید از نگاه جزیره‌ای پرهیز کنیم و امروز مهم‌ترین مسئله کشور تولید است و اولویت ما در کارها باید توجه به تولید باشد؛ ما امروز شاهد یک فضای مناسبی در استان هستیم.

وی گفت: کار ما فنی است بنابراین در وهله اول باید از نگاه‌های سیاسی بیرون بیاییم و کار را باید برای مردم انجام دهیم، ما دنبال کار هستیم؛ فضایی که در استان شکل گرفته فضای تولید است و امروز گفتمان‌ها و مطالبات تغییر کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار