جابری:

مسئولین دیدگاه خود را نسبت به صنعت تغییر دهند

همدان-مسئول قسمت تولید تابندگی و بافندگی شرکت کیان کرد با اشاره به اینکه صنعت است که کشور را سرپا نگه می‌دارد، گفت: انتظار ما از مسئولین این است که دیدگاه خود را نسبت به صنعت تغییر دهند.
کد خبر: ۹۶۲۱۷۲۰
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۷
مسئولین دیدگاه خود را نسبت به صنعت تغییر دهند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمد جابری در جمع خبرنگاران در خصوص شرکت کیان کرد اظهار کرد: این شرکت در سال ۱۳۷۱ کلنگ زنی و راه‌اندازی شده و فراز و نشیب‌هایی را پشت سر گذاشته است.

وی با بیان اینکه مواد اولیه که در اختیار ما قرار داده می‌شود یارم خامی است که وارد می‌کنیم؛ افزود: روی یارم، فرایند تابندگی و بافندگی انجام می‌شود، تابندگی روی یارم‌های خام انجام می‌شود و بعد از آن فرایند بافندگی یارم‌ها(نخ ها) صورت می‌گیرد.

مسئول قسمت تولید تابندگی و بافندگی شرکت کیان کرد گفت: نخ هایی که بافته شده برای آغشته سازی به قسمت تولید آغشته‌گری انتقال داده می‌شود و به چسبی که مورد نیاز است برای چسبیدن به لاستیک طبق خواسته مشتری آماده می‌شود.

وی در خصوص تولید سالانه ابراز کرد: ظرفیت ما در حال توسعه است و در حال حاضر خروجی کارخانه ۸ هزار و ۸۰۰  تن در سال است و حدود ۲۰۰ نفر مستقیم مشغول به کار هستند.

جابری  با بیان اینکه دیدگاه‌ها باید تغییر کند، عنوان کرد: دیدگاه فعلا بر روی بخش خانگی تمرکز شده است در حالی که ما از تابستان امسال از نیروی الکتریکی واقعا ضربه خوردیم و حجم تولید بسیار پایین آمده است.

وی با اشاره به اینکه صنعت است که کشور را سرپا نگه می‌دارد، گفت: اگر دید نسبت به صنعت تغییر نکند، سال‌های بعد وضعیت بدتری خواهیم داشت؛ اگر یک روز برای کارفرما صرفه اقتصادی نداشته باشد چرخ شرکت نخواهد چرخید.

مسئول قسمت تولید تابندگی و بافندگی شرکت کیان کرد با بیان اینکه طی هفته هر روز سه ساعت و همچنین سه روز کامل برق قطع است و با اداره برق همکاری می‌کنیم، گفت: با توجه به این امر در فرایند تولید ما خلل وارد شده و انتظار ما از مسئولین این است که دیدگاه خود را نسبت به صنعت تغییر دهند.

وی با بیان اینکه امیدواریم دولت چهاردهم ما را حمایت کند، ابراز کرد: در حال حاضر چهار شرکت در کشور نخ تایر تولید می‌کنند که تامین‌کننده کل مصرف کشور هستند؛ و در بخش صادرات نیز کارهایی در حال انجام است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار