خبرهای داغ:
سردار عباسقلی زاده:

شعرای آیینی با قریحه خود راه شهدای کربلا را زنده نگه داشتند

تبریز- فرمانده سپاه عاشورا با تمجید از شعر شاعران آیینی در رثای ائمه اطهار(ع) و قیام عاشورا، اظهارداشت: شعرای آیینی با قریحه خود راه شهدای کربلا را زنده نگه داشتند.
کد خبر: ۹۶۲۰۳۸۳
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سردار اصغر عباسقلی زاده در آیین پایانی کنگره منطقه ای شعر محرم، گفت: شعرایی که با سوز عاشورا زندگی و با شعر محبت خود را به ائمه اطهار(ع) هدیه کرده و مردم را بهره مند می کنند راه شهدا را زنده نگه می دارند و پیروان امام امروز با این قریحه در کنار امام و علیه ظلم هستند و امروز شاهد هستیم 

سردار عباسقلی زاده اضافه کرد: شعرها هر کدام جانسوز و بیان آن در رثای علی اصغر و مناسبت شهدای کودک غزه اثرگذار است و همین تاثیری است که جهان را به برکت انقلاب بیدار کرده و مردم تبریز در این انقلاب سهم حداکثری و بسزایی داشته است.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به بیانی از امام راحل که فرمودند؛ «هرچه داریم از محرم و صفر است»، افزود: پیشکسوتان و مداحان عمری، برای زنده نگه داشتن یاد شهدا و عاشورا از جان مایه گذاشتند و امروز تکریم شاعران اهل بیت(ع) و برگزار کنندگان کار بسزایی در راستای این فرهنگ است.

شامگاه گذشته آیین پایانی ششمین کنگره منطقه ای شعر محرم ویژه استان های شمالغرب کشور با معرفی برگزیدگان در سالن سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی برگزار شد.

امین منیری مراغه‌ای، میرتقی سیدی، وحید طلعت، ناصر دوستی و امیر رسولی به عنوان برگزیذگان این کنگره معرفی و تجلیل شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار