آب شرب شهرستان پارس‌آباد مغان تا ساعاتی دیگر وصل می‌شود

فرماندار شهرستان پارس آباد مغان گفت: با اتمام روند ترمیم خط انتقال آب‌، مشکل تامین آب شرب پارس‌آباد برطرف شده و آب شرب این منطقه وصل می‌شود.
کد خبر: ۹۶۲۰۴۳۲
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۷
آب شرب شهرستان پارس‌آباد مغان تا ساعاتی دیگر وصل می‌شود
جابر جهان‌بین، فرماندار شهرستان پارس‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اردبیل اظهار کرد: اقدامات برای رفع این مشکل با حضور اکیپ فنی و مهندسی در محل وقوع اتفاق انجام شده و ترمیم محل حدود ساعت  ۱۸ عصر امروز به اتمام رسیده است.
وی افزود: باتوجه‌به سیمان‌کاری محل حادثه و نیاز به خشک‌شدن این مصالح استفاده شده حوالی ساعت ۲۳ امشب جریان آب در کل منطقه به روی خط خواهد آمد و پر شدن مخازن و خط لوله‌ها نیز با یک تا ۲ ساعت زمان انجام خواهد شد.
فرماندار شهرستان پارس آباد تصریح کرد: در طول زمان اجرای عملیات ترمیمی آب با فشار کم در نقاط مختلف شهرستان جریان داشت و علاوه‌برآن تأمین آب به‌صورت سیار نیز انجام می‌گرفت و در نهایت با مدیریت انجام‌یافته و تلاش تمامی همکاران در سریع‌ترین زمان ممکن این مشکل برطرف شد.گفتنی است؛ عصر دیروز حفره‌ای در شماره ۴ پایپ کالورت واقع در کیلومتر ۴ کانال اصلی مغان پس از دریاچه شهرک و در فاصله ۵ کیلومتری بالادست تصفیه‌خانه آب شرب پارس‌آباد ایجاد و موجب تخلیه ۸ مترمکعب بر ثانیه آب کانال شد. 
این موضوع سبب بروز مشکلاتی در تأمین آب شرب منطقه مغان و شهرستان‌ پارس‌آباد شد که  به دنبال این مشکل اکیپ فنی و مهندسی و تعمیراتی شبکه مغان با کلیه تجهیزات موجود و با همکاری دستگاه‌های مختلف از جمله کشت و صنعت مغان و پارس در محل حاضر و اقدامات لازم جهت ممانعت از بروز خطرات بیشتر را آغاز شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار