اهمیت کار خبرنگاران در جریان جنگ رسانه‌ای دشمن

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به جنگ‌های سخت، اقتصادی و ... علیه کشور ایران گفت: هم اکنون نیز دشمن در حال جنگ علیه ما است و ۸۰ درصد کار دشمن جنگ رسانه‌ای و پمپاژ رسانه‌ای و ایجاد ناامیدی در بین جوانان ما است و اینجا وظیفه خبرنگار و اهالی رسانه را بیشتر می‌کند.
کد خبر: ۹۶۲۰۴۴۹
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان درآیین بزرگداشت روز خبرنگار که به همت سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد، به حوادث و مناسبت‌هایی که از ۱۷ مردادماه ۱۴۰۲ تاکنون گذشته اشاره کرد و گفت: یکی ازپر کار‌ترین قشر‌هایی که درگیر این حوادث بودند اصحاب رسانه و خبرنگاران بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاری شغلی پراسترس و سخت، اما جذاب و مهیج است، خبرنگاری شغلی کم‌درآمد، اما با خطرات احتمالی است، افزود: خبرنگاران خطرات روز‌ها و حوادث را درک کرده اند.


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به جنگ‌های سخت، اقتصادی و ... علیه کشور ایران بیان داشت: هم اکنون نیز دشمن در حال جنگ علیه ما است و ۸۰ درصد کار دشمن جنگ رسانه‌ای و پمپاژ رسانه‌ای و ایجاد ناامیدی در بین جوانان ما است و اینجا وظیفه خبرنگار و اهالی رسانه را بیشتر می‌کند.

سردار نظری گفت: بسیج تفکر و اندیشه‌ای است که هدف آن حفظ نظام و رسیدن به تمدن نوین اسلامی بر اساس نقشه راهی که رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب ترسیم کرده‌اند، است.

وی  تصریح کرد: هر کسی در هر ارگانی هر کاری با نیت خالص و برای مردم انجام دهد، فکر و اندیشه بسیجی است و شما باید آن را رسانه‌ای کنید.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه خبرنگاران در راستای کمک به مردم، اهداف نظام، امنیت، ایجاد امید گام برمی‌دارند، بیان کرد: دشمن در زمینه سانسور اتفاقات کشورمان حرکت می‌کنند، اما وظیفه خبرنگاران این است، اقداماتی انجام دهند تا به اهداف بلند نظام و انقلاب برسیم.


وی با اشاره به نقش تبیینی حضرت زینب (س) و امام سجاد در کربلا به نقش تبیینی خبرنگاران پرداخت و بیان داشت: این روز‌ها نیز یکی از مهم‌ترین برهه‌ها و زمان‌ها است.


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به وعده صادق به وظیفه اهالی رسانه اشاره کرد و گفت: یکی از کار‌های اهالی رسانه این است که قدرت تشخیص و تحلیل را در بین جامعه و مردم بالا می‌برند.


وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از کار‌ها برعهده شما است، افزود: در بحث اطلاع رسانی خبرنگاران ما عمل کردند، آرامش و امنیت روانی را ایجاد کردند.


سردار نظری بیان داشت: شما خبرنگاران دریای متلاطمی را که دشمن ایجاد می‌کند تبدیل به آرامش می‌کنید.

در این مراسم از پوستر نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر، پوستر فصل بیداری تولید جدید گروه دراک (موسیقی) رونمایی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار