خبرهای داغ:
سردار عباسقلی زاده:

نیروهای مسلح برای مقابله با دشمن گوش به فرمان ولایت هستند

تبریز- فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به آمادگی کامل نیروهای مسلح در مقابله با دشمنان، گفت: در این خصوص ما با همه توان آماده بوده و گوش به فرمان ولایت داریم.
کد خبر: ۹۶۲۰۴۹۴
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سردار اصغر عباسقلی زاده در جمع خبرنگاران افزود: در موضوع ترور شهید هنیه طبق مصاحبه هایی که خبرنگاران با مردم داشتند همه مردم خواستار مجازات دشمن هستند و این حق مسلم آن هاست و ما منتظر ندابیر رهبر انقلاب برای پاسخ و مجازات دشمن هستیم.

وی اضافه کرد: گاهی جواب دشمن زمان می برد مانند عملیات وعده صادق و همین انتظار خود برای دشمن نوعی مجازات روانی و منزوی شدن بیشتر آن است.

سردار عباسقلی زاده تاکید کرد: ما از محرم و فرهنگ عاشورا درس گرفته ایم و در این فرهنگ مقابله با دشمنان و خدمت به محرومان به خوبی برای ما ترسیم شده که طبق آن الگو و تدابیر رهبری حرکت می کنیم و در خصوص شهادت هنیه نیز قطعا رهبر انقلاب تدابیر هوشمندانه ای را برای ما دارند.

فرمانده سپاه عاشورا در بخش دیگر سخنان به اهمیت جایگاه مسجد اشاره و اظهارداشت: مسجد سنگر اسلام و انقلاب است و حضور جوانان در آن برای آینده کشور مهم و حیاتی است.

نیروهای مسلح برای مقابله با دشمن گوش به فرمان ولایت هستند

سردار عباسقلی زاده ادامه داد: امروزبا توجه به شرایط روز جامعه و فاصله سنی متولیان مساجد با جوانان شاهد برخی اختلاف سلیقه ها در جذب جوانان و کارکرد مساجد برای تربیت هستیم در حالی که باید برای حضور جوانان و تربیت درست و اسامی آن ها بسترهای لازم را بزرگان و پیشکسوتان این امر فراهم کنند.

وی یادآور شد: اگر امروز باورهای قلبی جوانان در مساجد و با معنویت شکل بگیرد در آینده شاهد اثرگذاری آن بوده و به همان میزان جوانان در برابر آسیب ها و معضلات اجتماعی مصون تر خواهند بود.

عباسقلی زاده در ادامه همچنین در جواب سوالی مبنی بر نگرش سپاه و بسیج در خصوص دولت جدید گفت: سپاه و بسیج در همه ادوار گذشته همکاری لازم را در خدمت رسانی به مردم و کمک به دولت در همه عرصه ها داشته و در این دولت نیز در هر عرصه ای نیاز باشد همکاری خواهد کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار