سردار حمید سرخیلی:

سپاه پاسداران پاسخ محکمی به شرارت‌های صهیونیست‌ها خواهد داد

همدان- معاون سابق قرارگاه مدینه منوره گفت: سپاه پاسداران با کمیت و کیفیت لازم و آن گونه که صلاح بداند، با قدرت و صلابت، پاسخ محکمی به شرارت‌های صهیونیست‌ها خواهد داد.
کد خبر: ۹۶۲۰۶۱۴
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۴

سپاه پاسداران پاسخ محکمی به شرارت‌های صهیونیست‌ها خواهد داد

سردار حمید سرخیلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان در حاشیه برگزاری رزمایش اقتدار رزمندگان و بسیجیان تیپ انصارالحسین(ع) ضمن گرامیداشت شهدا و تقدیر از یگان و رزمندگان تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار کرد: بحمدالله سطح روحیه و توانمندی این یگان بالا است.

وی با بیان اینکه این یگان در طول دوران حیات خود شاهد موفقیت‌ها و حماسه‌ها بوده است، گفت: تیپ انصار الحسین(ع)، سند افتخار، عظمت و مجاهدت و ایثار مردم استان همدان است.

معاون سابق قرارگاه مدینه منوره بیان کرد: با اطمینان می‌گوییم امروز یکی از بازوان توانمند و پیروز سپاه اسلام، تیپ انصار الحسین(ع) است.

وی افزود: هدف از رزمایش‌ها و تمرینات، حفظ و ارتقای آمادگی‌ها برای مقابله با هرگونه تعرض دشمن و تنبیه متجاوزان است.

سردار سرخیلی با اشاره به تحرکات دشمن در منطقه گفت: سپاه با دقت بالا تحرکات و توطئه‌های دشمن را در سطح منطقه زیر نظر دارد و هرجا که لازم باشد و منافع ملی ما اقتضا کند به دشمن ضربه خواهیم زد.

وی با محکومیت جنایات صهیونیست‌ها خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران با کمیت و کیفیت لازم و آن گونه که صلاح بداند، با قدرت و صلابت، پاسخ محکمی به شرارت‌های صهیونیست‌ها خواهد داد.

سپاه پاسداران پاسخ محکمی به شرارت‌های صهیونیست‌ها خواهد داد

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار