حجت الاسلام حسنی:

مسئولیت‌پذیری برای ارتقاء روحی و معنوی انسان است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: مسئولیت پذیری برای ارتقاء روحی و معنوی ما خواهد بود چراکه شکر نعمت کرده‌ایم و شکر نعمت خدمت به خلق است که موجب افزایش برکت در زندگی و کار ما خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۲۰۶۶۶
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۳
مسئولیت‌پذیری برای ارتقاء روحی و معنوی انسان است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام علی حسنی در بازدید از حوزه مقاومت شهید طلایی همدان اظهار کرد: مسئولیت‌پذیری ما زمانی معنی پیدا می‌کند که رسالت و تکلیف خود را به درستی انجام دهیم.

وی با تاکید براینکه ما فارغ از این نکته که ‌کسی کار ما را می‌بیند یا خیر، باید به وظیفه و تکلیف خود به بهترین شکل عمل کنیم، گفت: اگر این اتفاق افتاد انسان مسئولیت پذیری هستیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان افزود: این مسئولیت پذیری برای ارتقاء روحی و معنوی ما خواهد بود چراکه شکر نعمت کرده‌ایم و شکر نعمت خدمت به خلق است که موجب افزایش برکت در زندگی و کار ما خواهد شد.

وی گفت: ما باید در انجام تمام کارها خدا را حاضر و ناظر رفتار خود بدانیم و در مسئولیتی که داریم بسیار دقیق و حساب شده عمل کنیم چراکه نظام حقوقی در اسلام ناب محمدی(ص) نظامی تکلیف محور است یعنی ما به عنوان یک مسلمان و یک انسان وظیفه و مسئولیت خود را نسبت به وجود حضرت حق تعالی بشناسیم و در مقابل آن به بهترین وجه انجام وظیفه کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار