مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه لرستان در همایش در مدار امید :

خبرنگاران چشمان بیدار نظام و ملت هستند

خبرنگاران چشمان بیدار نظام و ملت هستند
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه لرستان در آیین تجلیل از خبرنگاران بسیجی گفت: خبرنگاران چشمان بیدار نظام و ملت هستند و بزرگترین خدمت به مردم را انجام میدهند.
کد خبر: ۹۶۲۰۷۳۱
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، علی درویشی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه لرستان ظهر امروز در همایش مدار امید به مناسبت روز خبرنگار در مرکز تداوم عقیدتی- سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان برگزار شد، گفت: خبرنگاران بایستی با تاسی از حضرت زینب پیام رسان حقیقی و واقعیت ها  باشند همانند حضرت زینب (س) واقعیت ها  کربلا را برای تاریخ ارائه داد.

وی به ویژگی های بارز حضرت زینب (س) اشاره کرد و افزود: حضرت زینب (س) پیام عاشورا را در تاریخ ثبت کرد و  بانوی کربلا رسالت خود را دراین راستا  به خوبی انجام داد.

درویشی کار خبرنگار را پرخطردانست و گفت: خبرنگاران  همیشه در حال آماده باش هستند  و برای اطلاع رسانی  حوادث و اخبار تا دل خطر می روند تا  به بهترین نحو پیام را ا به مخاطبین انتقال بدهند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اظهار داشت :  قدرت  امروز در دنیا  رسانه ها هستند و رسانه  به مراتب قوی تر از جنگ سخت  است در دنیا از قدرت رسانه جنگ نرم  دارند استفاده می کنند و این نشان دهنده قدرت رسانه است و خبرنگاران در جنگ نرم باید قوی باشند.

وی خبرنگاران  را چشمان بیدار نظام و ملت خواند و اظهار داشت: رسانه بزرگترین خدمتگزار به مردم در داخل کشور هستند و از یاس و نامیدی در جامعه بپرهیزند و امید واری را به مردم انتفال بدهند .

 درویشی گفت: خبرنگاران  لشگریان  جنگ نرم هستند و در خط مقدم  جنگ نرم  در مقابل دشمن  ایستادند و میدان داری جنگ نرم را به عهده گرفتند.

گفتنی است از خبرنگاران افتخاری بسیج توسط حوزه نمایندگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار