پیام تقدیر فرمانده سپاه فتح به گروه های جهادی ملی بسیج دانش آموزی قرارگاه جهادی سید شهدای  خدمت"شهید رئیسی "

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در پیامی از گروه های جهادی ملی بسیج دانش آموزی که با اجرای طرح شهید عجمیان (2) شادابی و نشاط را به مدارس مناطق کم برخوردار بخش سادات محمودی و شهر پاتاوه هدیه دادند صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۹۶۲۰۷۸۶
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، متن پیام سردار حمید خرم دل به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

اردوهای جهادی را توسعه بدهید، تداوم بدهید.... این اردوهای جهادی، هم تمرین است، هم خدمت است، هم خودسازی است، هم آشنایی با فضای جامعه است؛ خیلی چیز با ارزشی است. روزبه‌روز اینها را بتوانید توسعه بدهید؛ جهاد هم هست، واقعاً جهاد است؛ کار است، جهاد است، تلاش است، خدمت به محرومین است. ( مقام معظم رهبری)

خداوند بزرگ را شاکریم که استان کهگیلویه و بویراحمد  امسال میزبان دانش آموزانی جهادگر از ۷۰ گروه جهادی کشور بود. دانش آموزانی که از 18 استان کشور با انگیزه واشتیاق خود را به مناطق محروم و کم برخوردار این استان رساندند تا باردیگر خدمت بی منت را به نمایش بگذارند.جهادگران بی ادعایی که هوای داغ تابستان هم نتوانست آنها را از انجام کار جهادی و مرمت و شاداب سازی مدارس  سادات محمودی و پاتاوه بازدارد. دانش آموزان بسیجی که علاوه بر انجام فعالیت های عمرانی در مناطق کم برخوردار کهگیلویه و بویراحمد از برنامه های فرهنگی و تربیتی نیز غافل نبودند و دانش آموزان و نوجوانان هم استانی را به مشارکت در کار جهادی دعوت و با خود همراه کردند که جای بسی خوشحالی و امیدواری است.

اینجانب از سازمان بسیج دانش آموزی کشور، سازمان بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد، اداره کل آموزش و پرورش استان، سازمان نوسازی و تجهیز مدارس استان، بسیج سازندگی، گروه های جهادی بسیج دانش آموزی سراسر کشور، فرمانده و بسیجیان حوزه بسیج دانش آموزی شهدای پاتاوه و همه کسانی که زمینه برگزاری این اقدام خداپسندانه را فراهم کردند  تقدیر و تشکر می کنم و از خداوند منان برای همه عزیزان آرزوی سلامتی و سربلندی مسئلت می نمایم.

سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل 

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار