خبرهای داغ:

هیچ قدرتی مانند «عشق به حسین (ع)» نمی‌تواند جمعیت وسیعی را با یک هدف و آرمان گرد هم آورد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: هیچ قدرتی نمی‌تواند جمعیت وسیعی را با یک هدف و آرمان گرد هم آورد ولی اربعین چنین رویداد بزرگی را رقم می‌زند.
کد خبر: ۹۶۲۰۸۶۷
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵

حجت الاسلام عبدالرضا رستگار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستانی در دیدار از مواکب مرز چذابه گفت: یکی از سنت‌های خوب در تاریخ اسلام بزرگداشت اربعین امام حسین (ع) است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی جایگاه ویژه‌ای پیدا کرد.

او با بیان اینکه نگاه امروز به اربعین معنوی است، افزود: این حرکت زمینه ساز ظهور حضرت حجت است زیرا که حضرت آقا نیز می‌فرمایند که «میبینم جریانی در جهان به راه افتاده به نام حسین (ع) که زمینه ساز ظهور حضرت حجت است».

حجت الاسلام رستگار وحشت دنیای استکبار از اربعین را همین زمینه سازی برای ظهور حضرت حجت دانست و یادآور شد: هیچ قدرتی در دنیا نمی‌تواند چنین جمعیتی را با یک هدف و آرمان جمع نماید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان اضافه کرد: سپاه در خوزستان نیز اقدامات وسیعی برای امنیت و خدمات رسانی به زوار انجام می‌دهد و حوزه نمایندگی نیز که متولی بصیرت و معنویت در سپاه است با اعزام سخنران، پخش محتواهای مورد نیاز اربعینی و مستند سازی در حال انجام وظایف خود در اربعین حسینی (ع) است.

حجت الاسلام عبدالرضا رستگار با اشاره به اینکه ۱۱ موکب نیز از سوی بسیج طلاب به زوار خدمات رسانی می‌کنند، گفت: با برنامه‌های متنوع معنوی به تبیین این موضوع مهم می‌پردازد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار