بوشهر میزبان زائرین ۱۰ استان و کشورهای همسایه

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به آغاز زائرین اربعین حسینی به کربلا گفت: بوشهر، محل تردد زائرین اربعین حسینی از ۱۰ استان و کشورهای همسایه است که در این راستا موکب‌های خدمات‌رسان در محورهای بوشهر فعال شده است.
کد خبر: ۹۶۲۰۸۹۰
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو صبح امروز در نشست با خبرنگاران با قدردانی از تلاش اصحاب رسانه در بخش‌های گوناگون اظهار کرد: خبرنگاران در شرایط کنونی جامعه در عرصه جهاد تبیین نقش اثرگذاری دارند.

وی با تأکید بر کمک به دولت جدید بر اساس منویات مقام معظم رهبری بیان کرد: برای پیشرفت جامعه بر اساس برنامه هفتم توسعه و گام دوم انقلاب اسلامی کمک به دولت رسالت مهم همگانی است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اعلام آمادگی مجموعه سپاه استان در همکاری با دولت چهاردهم در بخش‌های مختلف اضافه کرد: سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در عمران و آبادانی و طرح‌های مختلف محرومیت‌زدایی در نقاط مختلف استان بوشهر اقدامات مهمی انجام داده است.

رزمجو از اوج اقتدار، عزت و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران خبر داد و بیان کرد: رژیم صهیونیستی با حمایت و سلاح آمریکایی مردم بی‌دفاع و بی سلاح فلسطین و غزه را مورد حمله و بمباران قرار می‌دهد که بر اساس وعده خداوند متعال پیروزی از آن مظلومان است و ان‌شاءالله اسرائیل غاصب در آینده نه چند دور از صفحه روزگار محو می‌شود.

وی جایگاه خبرنگاران را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: اصحاب رسانه رسالت مهم و سنگینی در جامعه برعهده دارند و راست گفتاری و پنداری و امیدآفرینی از ویژگی خبرنگاران محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر سه ضلع مثلث خبرنگاران، دولت و مردم را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: خبرنگاران در پیگیری مطالبات مردم، جهاد تبیین و کشف حقیقت در جامعه نقش مهمی دارد.

رزمجو با اشاره به حمله دشمن از طریق فضای مجازی علیه نوجوانان، جوانان و خانواده‌های ایران اسلامی گفت: باید حمله آفندی علیه دشمنان در فضای مجازی مورد توجه ویژه قرار گرفته شود.

وی در ادامه اعزام زائرین به اربعین حسینی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: رزمایش معنوی فرهنگی بزرگ جهانی در اربعین سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع)جهان را درنوردیده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اعزام زائرین از استان برای شرکت در پیاده‌روی اربعین حسینی تصریح کرد: بوشهر، محل تردد زائرین اربعین حسینی از 10 استان و کشورهای همسایه است که در این راستا موکب‌های خدمات‌رسان در محورهای بوشهر فعال شده است.

رزمجو از اعزام پزشکان، پرستاران و کادر درمانی و خدمات پزشکی استان بوشهر به عراق در خدمات‌رسانی به زائرین اربعین حسینی خبر داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار