خبرهای داغ:
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی تأکید کرد:

ضرورت مستندسازی زندگی شهدای انقلاب و دفاع مقدس

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی بر ضرورت مستندسازی زندگی شهدای انقلاب و دفاع مقدس تأکید کرد.
کد خبر: ۹۶۲۰۹۳۳
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۳:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، محمدرضا طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی در نشست با مستند سازان دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: بعد از به نتیجه نرسیدن جنگ های سخت و نیمه سخت، دشمن از طریق جنگ های نرم، فرهنگی و ترکیبی ما را مورد هجوم همه جانبه قرار داد.

وی افزود: با تلاش دشمن، اعتقادات جوانان و نوجوانان ما از طریق فضای مجازی مورد هجمه قرار گرفته است.

طالبی با اشاره به ویژگی های بارز جوانان در دوران دفاع مقدس و اوایل انقلاب، متذکر شد: هر چه از دوران دفاع مقدس دورتر می شویم، با فرهنگ اصیل شهید و شهادت، مجاهدت، از خودگذشتگی، غیرت ، اخلاق و اخلاص بیشتر فاصله می گیریم و این نگرانی وجود دارد که چند سال بعد نامی از اسطوره هایی همچون آخوندی ها، ناصری ها، آهنی ها، جابری ها، کاوه ها و ...باقی نماند.

معاون استاندار با تأکید بر اینکه جوانان ما در دوران دفاع مقدس با علم به اینکه مهمترین سرمایه زندگی و جان خود را در این راه از دست خواهد داد، به میدان آمدند، تصریح کرد: خیلی ها مرضانه در تلاشند که دفاع مقدس و آن مجاهدت ها را زیر سؤال ببرند لذا این تکلیف ماست که به هر شکل ممکن اثرات این فرهنگ شهید و شهادت را زنده نگهداریم.

وی با اشاره به ماندگاری و اثر بخشی کارهای هنری، اظهار داشت: مستندسازی از زندگی شهدای انقلاب و دفاع مقدس، ماندگاری فرهنگ شهید و شهادت را به همراه دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: با توه ه اهمیت موضوع، همه ما در این زمینه تکلیف داریم و هر کس باید در حد بضاعت خود به این موضوع ورود کرده و هرماهی نماید.

وی اظهار داشت: مهمترین معضل ما در زمینه تولید کارهای هنری فاخر، کمبود اعتبارات فرهنگی است.

این گروه مستند ساز قرار است زندگینامه شهید دیپلمات محمد ناصر ناصری را در قالب یک سریال و با پشتوانه پژوهشی غنی تهیه کند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار