خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک:

بسیجیان اندیمشک در ایام اربعین حسینی به صورت جهادی پای کار هستند

سرهنگ موسوی گفت: بسیجیان به صورت جهادی در قالب پایگاه‌های خود در مسیرهای ورودی تا خروجی شهرستان اقدام به پذیرایی و برپایی مواکب‌ کرده‌اند.
کد خبر: ۹۶۲۱۱۰۶
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اندیمشک، سرهنگ پاسدار سید عطاءاله موسوی از مواکب مستقر در مجتمع فرهنگی یادمان شهدای گمنام اندیمشک بازدید کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اندیمشک با اشاره به ظرفیت بی‌نظیر بسیج به‌ویژه در مناسبت‌های دینی و مذهبی مانند اربعین اظهار کرد: بسیجیان به صورت جهادی در قالب پایگاه‌های خود در مسیرهای ورودی تا خروجی شهرستان اقدام به پذیرایی و برپایی مواکب‌ کرده‌اند.

وی تصریح کرد: با توجه به تمرکز پذیرایی و اسکان زائرین در یادمان شهدای گمنام در خروجی شهرستان، موکب ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک به‌نام و به‌یاد شهدای ۴ آذر پذیرای زوار خواهد بود.

سرهنگ موسوی در مورد امنیت و احساس امنیت زواری که از مسیر اندیمشک عبور می‌کنند، عنوان کرد: باتوجه به اینکه اندیمشک ورودی خوزستان است و در این روزهای پیش‌رو حجم کثیری از عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) به شهرستان ما ورود می‌کنند، تمام اقدامات و تهمیدات در خصوص تأمین امنیت و پشتیبانی از عزیزان فراجا اندیشیده شده و زوار هیچ نگرانی از این بابت نداشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار