خبرهای داغ:
در جونقان برگزار شد؛

مسابقات بومی محلی حوزه های مساجد و محلات

مسابقات بومی محلی حوزه های مساجد و محلات
مسابقات بومی محلی مساجد و محلات سطح حوزه ای به همت حوزه فاطمه الزهرا سلام الله علیها،با رقابت تیم های برتر پایگاه های مقاومت برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۱۱۷۴
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا سلام الله علیها جونقان، بیان کرد: این بازی ها در جهت رشد و وسعه و احیاء ورزش های سنتی و بومی و تشویق و ترغیب نوجوانان بسیجی درسطح شهرستان انجام پذیرفت.

وی، هدف از اجرای این مسابقات را ایجاد شور ونشاط اجتماعی و زنده نگه داشتن خاطرات و ایثارگری های دلاور مردان و شیر زنان این مرزبوم و انتقال فرهنگ ایثار وشهادت به نسل جوان عنوان کرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا سلام الله علیها جونقان،افزود:بیش از ۲۰ نفر از بسیجیان پایگاه های مختلف در این مسابقات حضور دارند و در رشته های بومی محلی، طناب کشی، دال پلان، آمادگی جسمانی، دارت، تنیس، طناب زنی با هم به رقابت می پردازند.

وی به اهداف مسابقات بومی محلی اشاره کرد و ادامه داد: تحقق تدابیر و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اشاعه و توصیه ورزش همگانی در بین تمامی اقشار جامعه، کاهش آسیب‌های اجتماعی، ایجاد تحرک و نشاط اجتماعی، احیای سنت‌ها و رونق بازی‌های بومی و محلی از جمله اهداف برگزاری این مسابقات است.

شایان ذکر است: در پایان این بازی ها به تیم ها و نفرات برترجوایزی به رسم یاد بود تقدیم شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار