خبرهای داغ:

سفره هایی که با کمک های جهادی رونق گرفت

جهادگر بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) از توزیع اقلام خوراکی و اهدای جهیزیه به خانواده های کم برخوردار با یاری گروه جهادی رهروان حاج قاسم خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۱۲۷۱
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، اقدامات و برنامه های جهادی باهدف دستگیری از خانواده های نیازمند و کم برخوردار در جامعه به همت جهادگران بسیجی سرخه ادامه دارد.

بانوان جهادگر نقشی پررنگ و موثر را در جامعه ایفا می کنند تا بتوانند باری از مشکلات را از روی دوش خانواده ها بردارند.

طاهر فیض از جهادگران بسیج پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه در خصوص اهمیت حضور بسیج در عرصه‌های مختلف به حدی می‌توان گفت که در یک کلام هر جا بسیجی وار وارد میدان شدیم جواب گرفتیم، اظهار کرد: ویژگی ممتاز بسبج خستگی ناپذیری توأم با انگیزه حاصل از روح ایمان است که آن را در کنار اخلاص برجسته کرده به طوری که امام راحل نیز با این جمله معروفشان «خدایا مرا با بسیجیانم محشور گردان» از بزرگی بسیجیان یاد کردند.

او افزود: در راستای اقدامات و برنامه های جهادی، اهدای پنج کیلو برنج، دو کیلو شیر و دو کیلو تخم مرغ به خانواده بی بضاعت در یک مرحله، همچنین تهیه و توزیع پنج سبد کالا به پنج خانواده کم برخوردار محله توسط گروه جهادی رهروان حاج قاسم انجام شده است.

جهادگر بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) ادامه داد: پرداخت ۲۶ میلیون ریال وجه نقد باهدف کمک به فرد بی بضاعت، اهدای چهار قلم جهیزیه به زوج جوان کم برخوردار در شرف ازدواج و تهیه و توزیع هشت کیلو گوشت، هفت کیلو سیرابی و جگر در بین خانواده های موردنظر از دیگر اقدامات این گروه جهادی بوده است.

فیض خاطرنشان کرد: همچنین در راستای اجرای طرح نوجوانه ها، کلاس آموزش کیک پزی با پخت «پای نارگیل» با استقبال خوبی در پایگاه برگزار شد.

گفتنی است کلاس تابستانه قصه گویی و کتابخوانی کودکان به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) سرخه برگزار و کودکان ضمن خوانش کتاب داستان «حسنی و قالیچه و پرنده»، شخصیت ها و صحنه هایی از داستان را نقاشی کردند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار