اهدای ۱۵ سری جهیزیه به نوعروسان قائم‌شهر

یعقوبی: با کمک خیرین، ۱۵ سری جهیزیه به واجدین شرایط اهدا شد و  این کالاها شامل یخچال، تلویزیون، لباس‌شویی، جاروبرقی و اجاق‌گاز به ارزش ۹۰۰ میلیون تومان است.
کد خبر: ۹۶۲۱۵۳۸
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۵:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، جمال یعقوبی "رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان قائم‌شهر" در مراسم اهدای جهیزیه به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد گفت: با کمک خیرین، ۱۵ سری جهیزیه به واجدین شرایط اهدا شد و  این کالاها شامل یخچال، تلویزیون، لباس‌شویی، جاروبرقی و اجاق‌گاز به ارزش ۹۰۰ میلیون تومان است که به نوعروسان تحت حمایت این نهاد داده شد.

وی با بیان اینکه ۱۱۶ سری جهیزیه به ارزش 4 میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بین ۱۱۶ نوعروس تحت پوشش این کمیته سال گذشته در چهار مرحله توزیع شد، افزود: با فرارسیدن سال تحصیلی جدید، هزار و ۶۰۰ بسته لوازم‌التحریر و کیف و کفش به ارزش هر بسته ۴۰۰ هزارتومان بین دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام قائم‌شهر توزیع می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان قائم‌شهر تصریح کرد: ۵ هزار و ۷۰۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۹ هزار نفر تحت پوشش و حمایت این نهاد هستند که ماهانه ٧ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در قالب مستمری نقدی به جامعه هدف این کمیته پرداخت می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار