خبرهای داغ:
مثبت سوژه |

گره گشایی از واحد‌های صنعتی و معدنی با همراهی بسیج صنعت و معدن استان کهگیلویه و بویراحمد 

مدیر کلینیک تخصصی سازمان بسیج مهندسین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حوزه گره گشایی از مشکلات واحد‌های صنعتی و معدنی، اشتغال و تولید اقدامات خوبی انجام شده است.
کد خبر: ۹۶۲۱۵۶۵
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۵

باقری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تشریح اقدامات کلینیک تخصصی سازمان بسیج مهندسین استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مشکلات و معضلات بیش از ۱۲۰ واحد صنعتی و معدنی استان احصاء و در جهت رفع موانع تولید اقدامات لازم با همراهی سازمان بسیج صنعت و معدن استان انجام شده است.

وی افزود: همچنین در این راستا ۵۴ واحد تولیدی زیر ظرفیت تولید شناسایی که هدف گذاری‌های لازم انجام شد و ۳۰ واحد تولیدی با سازو کار‌های لازم و تامین مالی افزایش ظرفیت یافتند.

باقری اضافه کرد: تاکنون از ۲۰ واحد معدنی ۶ واحد به چرخه تولید بازگشته‌اند و ۱۷ واحد نیز با همکاری دستگاه‌های اقتصادی استان مشکلاتشان رفع شده است.

مدیر کلینیک تخصصی سازمان بسیج مهندسین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی برای مشاورین خبر داد و گفت: این دوره‌های آموزشی به منظور افزایش مهارت‌ها و توانمندسازی مشاورین با همکاری این کلینیک برگزار شده است.

باقری گفت: واحد‌های تولیدی درخواست‌هایی به دلیل مسائلی از جمله عدم سرمایه در گردش، افزایش مالیات تسهیلات مطرح کرده اند که با حل مشکلات آنان، سعی نموده ایم رسالت خود را در حوزه بسیج مرتفع نماییم.

وی گفت: با عضویت در کارگروه اقتصاد مقاومتی تخصصی در دادستانی با حمایت‌های سازمان بسیج صنعت و معدن و فرماندهی سپاه فتح استان به یکی از محمل‌هایی تبدیل شده ایم که مشکلات واحد‌های تولیدی را بررسی و حل و فصل می‌نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار