مشکل تامین آب محله ولیعصر به دلیل قطعی برق است

مدیر شرکت آب و فاضلاب شهرستان بیله‌سوار گفت: علت قطعی آب محله ولیعصر شهر جعفرآباد مغان، قطعی‌های برق در این شهرستان بوده و لذا هیچ‌گونه مشکل و کمبودی از جانب اداره آبفا وجود ندارد.
کد خبر: ۹۶۲۱۵۷۰
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۴
مشکل تامین آب محله ولیعصر به دلیل قطعی برق است
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،  مخاطبان این خبرگزاری چندی پیش با ثبت پویشی با عنوان «رفع مشکل قطعی آب محله ولیعصر شهر جعفرآباد مغان» خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.
در متن این پویش آمده است: « به‌عنوان یکی از ساکنین محله ولیعصر (عج) شهر جعفرآباد مغان، با کمال تأسف شاهد تکرار یک مشکل قدیمی و آزاردهنده در این محله هستیم. هر ساله با فرارسیدن فصل تابستان، ساکنین این محله با مشکل جدی قطعی آب مواجه می‌شوند.محله ولیعصر (عج) شهر جعفرآباد عمدتاً از اقشار زحمتکش و کارگر تشکیل شده است. این افراد برای تأمین معاش خانواده‌های خود، ساعات طولانی کار می‌کنند و در پایان روز نیازمند استراحت و رفع خستگی هستند. اما قطعی آب در این فصل گرم، زندگی روزمره آن‌ها را با مشکلات عدیده‌ای مواجه کرده است. تأمین آب برای استحمام، شستشو و سایر نیازهای روزمره به یک دغدغه جدی برای ساکنین این محله تبدیل شده است.
از شما درخواست داریم صدای ما را به گوش مسئولین محترم برسانید و پیگیر رفع این مشکل اساسی باشید. ایجاد یک ایستگاه پمپاژ در این منطقه می‌تواند به طور چشمگیری مشکل افت فشار و قطعی آب را جبران کند و آرامش را به زندگی ساکنین محله ولیعصر شهر بازگرداند.امیدواریم باهمت مسئولین و پیگیری شما، این مشکل قدیمی هر چه سریع‌تر برطرف شود و ساکنین این محله بتوانند از یک زندگی آرام و بدون دغدغه برخوردار شوند.» برای پیگیری این موضوع خبرنگار خبرگزاری فارس در بیله‌سوار به سراغ مدیر اداره آب و فاضلاب شهرستان بیله‌سوار رفت.

قطعی برق پمپاژ آب را با مشکل مواجه می‌کند

عسگر داننده، مدیر شرکت آب و فاضلاب شهرستان بیله‌سوار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیله‌سوار اظهار کرد: محله ولیعصر(ولی‌آباد) یکی از چند محلاتی از شهر جعفرآباد مغان بوده که منبع تأمین آب محله موردنظر، از منبع هوایی داخل‌شهری است.وی افزود: روزانه حدوداً ۲ ساعت قطعی برق به دلیل مدیریت مصرف برق از سوی شرکت توزیع برق استان صورت می‌گیرد که پمپاژ آب در این بازه قطعاً با مشکل مواجه می‌شود.مدیر شرکت آب و فاضلاب شهرستان بیله‌سوار تصریح کرد: لذا در صورت ملاحظه شرکت برق در ارائه خدمات، هیچ کمبودی از سوی شرکت آب و فاضلاب وجود ندارد و همواره آب محله موردنظر برقرار خواهد بود.

تمامی ادارات باید مجهز به ژنراتور برق باشند

خبرنگار خبرگزاری فارس در بیله‌سوار در جهت پیگیری بیشتر این موضوع به سراغ مدیر برق شهرستان بیله‌سوار رفت که به دلیل عدم پاسخگویی مدیر برق شهرستان به تماس‌های خبرنگار خبرگزاری فارس موضوع از طریق مدیرعامل شرکت برق استان پیگیری شد.حسین قدیمی، مدیرعامل شرکت برق استان اردبیل در این خصوص به خبرنگار فارس گفت: در جلسه مدیریت بحران مطرح شد که تمامی ادارات باید مجهز به ژنراتور باشند که در زمان قطعی برق، این ژنراتورها وارد مدار بشوند تا در برهه‌ای که برق قطع می‌شود حداقل یک الی دو ساعت برق ادارات در حوادث طبیعی و غیرطبیعی تامین شود.وی در ادامه افزود: مصرف برق با افزایش دما ارتباط دارد و با افزایش یک درجه از دما، شاهد افزایش مصرف یک‌هزار و ۸۰۰ مگاواتی برق می‌شویم.قدیمی در ادامه تصریح کرد: بعضی سازمان‌ها و دستگاه‌ها کوتاهی می‌کنند که به ژنراتور مجهز نمی‌شوند و در رابطه با مشکل قطعی برق، در صورت اطلاع‌رسانی اداره آب و فاضلاب آمادگی داریم تا زمان قطعی را هم کم بکنیم.

نصب ژنراتور نیازمند تامین منابع مالی است

اما پیگیری های خبرنگار خبرگزاری فارس همچنان ادامه یافت و مدیر آب و فاضلاب شهرستان بیله‌سوار در خصوص اظهارات شرکت برق استان عنوان کرد: در حال حاضر خرید و نصب ژنراتور نیازمند بودجه زیاد بوده که در کوتاه مدت امکان‌پذیر نیست و تهیه و راه‌اندازی آن نیز نیاز به تامین بودجه مد نظر دارد.وی افزود: تمام تلاش ما برای ارایه خدمات بدون کم و کاستی بوده و جلسات مختلفی نیز در راستای عدم قطعی برق یا با زمان‌بندی مناسب برگزار شده و امیدواریم که شرکت برق استان با توجه جدی به این موضوع در زمان‌های پیک مصرف آب از قطع برق این محدوده خودداری کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار