خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گرگان:

«خبرنگاران»؛ افسران دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی/حضور یکصد موکب مردمی در خیابان اربعین گرگان

سرهنگ علیخانی: «خبرنگاران» افسران دفاع از آرمان‌های انقلاب و انتقال دهنده پیام انقلاب به مردم هستند و مشکلات مردم را با ارائه راهکار‌ها به مسئولان منتقل می‌کنند
کد خبر: ۹۶۲۱۶۴۷
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان؛ سرهنگ پاسدار محمود علیخانی ظهر امروز با حضور در دفتر نمایندگی خبرگزاری آریا و روزنامه رویداد ایران در استان گلستان، اظهار کرد: با زحماتی که خبرنگاران در انعکاس اخبار و رویداد‌ها می‌کشند، سبب شده تا روند رو به رشد کشور در عرصه‌های جهان به رخ جهانیان کشیده شود.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان «شفاف‌سازی و مطالبه‌گری» را یکی از مهمترین وظایف خبرنگاران دانست و افزود: بسیج در همه عرصه‌های پایداری، مقاومت، دفاع از حرم و امنیت و سایر حوزه‌ها حضور دارد و «رسانه و اصحاب قلم» کشور و استان گلستان نیز در این مسیر به عنوان همراه همیشگی «بسیج» است.

وی با تأکید بر اینکه زبان هنر و قلم رسانه، زمان و رویه انتقال پیام بسیج، آرمان‌های انقلاب و ایثارگری‌های رزمندگان را تسریع و تسهیل می‌دهد، خاطرنشان کرد: «خبرنگاران» افسران دفاع از آرمان‌های انقلاب و انتقال دهنده پیام انقلاب به مردم هستند و مشکلات مردم را با ارائه راهکار‌ها به مسئولان منتقل می‌کنند که این ارتباط هر روز بیشتر و قوی‌تر می‌شود.

سرهنگ علیخانی نگاه مردم به رسانه را «ویژه» دانست و اضافه کرد: خبرنگاران فعال در گلستان فعالیت مسئولانه در فضای مجازی، خبرگزاری‌ها، مطبوعات و نشریات دارند و مردم استان به عنوان مرجع به این رسانه‌ها نگاه می‌کنند.

فرمانده سپاه مرکز استان گلستان «گرگان»، قرار دادن مسئولان در جایگاه پاسخگوئی و انتقال خواسته‌های به حق مردم را نقطه عطف عملکرد خبرنگاران برشمرد و توضیح داد: استان گلستان هر روز روند رو به رشد خود را طی می‌کند و باید عملکرد‌ها به مردم منعکس شود.

وی در ادامه سخنان خود به اقدامات سپاه گرگان در آستانه اربعین سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) اشاره و عنوان کرد: موکب سَفینَهُ الْنِّجاة گرگان در مرز مهران مستقر و به زائران اربعین خدمات ارائه می‌کند و با تلاش‌ها و برنامه ریزی های صورت گرفته بدرقه، استقبال و پذیرایی از 200 هزار زائر فراهم شده است.

علیخانی با بیان اینکه همزمان با روز اربعین دسته روی و پیاده روی متمرکز هیئات گرگان از روبروی پارک شهر «حسینیه ثارالله» به سمت امامزاده عبدالله (ع) برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: امسال همه برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن «خیابان اربعین گرگان» پای کار آمده‌اند تا با ایجاد 180 غرفه و 100 موکب مردمی، خدمات مختلف را به جاماندگان اربعین ارائه دهند که در این خیابان علاوه بر ارائه خدمات، آیین‌های عزاداری و سینه زنی و تعزیه اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار