پس از سال‌ها چشم‌انتظاری؛

پدر یک رزمنده‌ی مفقودالاثر در ساوجبلاغ در خاک آرام گرفت+تصاویر

مراسم تشییع پیکر پدر شهید علی فلاح‌پور و مفقودالاثر کاظم فلاح‌پور توسط مردم شهر کوهسار ساوجبلاغ برگزار شد و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوجبلاغ، در پیامی عروج این پدر شهید را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۶۲۱۶۵۹
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، پدر شهید والامقام علی فلاح‌پور و مفقودالاثر کاظم فلاح‌پور به فرزندان شهیدش پیوست و مراسم تشیع پیکر این پدر شهید توسط مردم شهر کوهسار شهرستان ساوجبلاغ برگزار و در جوار گلزار شهدای شهر کوهسار به خاک سپرده شد.

سرهنگ پاسدار علیرضا علیزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوجبلاغ، در پی درگذشت رحمت‌الله فلاح‌پور، پدر شهید علی فلاح‌پور و مفقودالاثر کاظم فلاح‌پور در پیامی گفت: بی‌شک بزرگ‌مردی پدران شهداء اجر و ثوابی کمتر از شهادت نخواهد داشت، چرا که لقمه پاکی که این پدران مخلص در سفره فرزندان‌شان گذاشته و روحیه ایثار و ازخودگذشتگی که در عمل به آنها آموخته‌اند، چراغ راه فرزندان‌شان برای رسیدن به مقام عالی شهادت بوده و علاوه بر این، صبر این پدران در شهادت فرزندان‌شان اجر معنوی بی‌شماری در پی داشته است.

وی افزود: اینجانب ضمن تسلیت به خانواده گرامی فلاح‌پور برای این مصیبت، آرزوی علو درجات آن مرحوم دارم و آرزومندم میهمان سفره مولایش حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و همنشین فرزندان شهیدش باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار