خبرهای داغ:
مثبت سوژه/

کام شیرین زائران اربعین حسینی با تولید و توزیع فالوده شیرازی به همت بچه‌های مسجد حیدر زرقان

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد حیدر شهرستان زرقان از تولید و توزیع فالوده شیرازی به همت بچه‌های مسجد حیدر زرقان برای شیرین کردن کام زائران اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۱۶۷۹
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، علی قدسی، مدیر کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد حیدر شهرستان زرقان از تولید و توزیع فالوده شیرازی به همت بچه‌های مسجد حیدر زرقان برای شیرین کردن کام زائران اربعین حسینی خبر داد و اظهار داشت: در ایام پیاده روی اربعین روزانه سه هزار فالوده شیرازی در موکب احمد بن موسی (ع) استان فارس به همت بچه های مسجد حیدر زرقان بین زائران حسینی تولید و توزیع خواهد شد. 
مدیر کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد حیدر شهرستان زرقان گفت: با توجه به گرمای هوای شهر کربلا و  استقبال زائران حسینی  از خوراکی های خنک، این موکب اقدام به تولید و توزیع فالوده شیرازی که یکی از پر طرفدارترین خوراکی های شیراز که محبوبیت جهانی نیز دارد، پرداخته است . 
وی با یادآوری این نکته که این فعالیت در موکب احمد بن موسی (ع) استان فارس صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: تمام هزینه های آن با کمک ها و نذورات مردمی اداره می شود و اعضای کانون شهدا و بچه های مسجد و حسینیه حیدر زرقان در این امر مشارکت دارند. 
وی با بیان اینکه روزانه سه هزار فالوده بین زائران توزیع خواهد شد، یادآور شد: این خدمت رسانی بخشی از بخش های گسترده موکب است که با استقرار دستگاه تولید فالوده، 10 نفر به صورت شبانه روزی به ارائه خدمات خواهند پرداخت. 
قدسی همچنین گفت: موکب احمد بن موسی (ع) استان فارس در شارع روضتین کربلای معلی مستقر شده و پذیرای عموم زائران و عاشقان حسینی است. 

کام شیرین زائران اربعین حسینی با تولید و توزیع فالوده شیرازی به همت بچه‌های مسجد حیدر زرقان
وی افزود: در ایام دیگر از سال نیز به ویژه در منابت های مذهبی و ملی در شهرستان زرقان و شیراز برای پذیرایی در مراسم هایی مانند نیمه شعبان، ماه محرم و عید غدیر اقدام به تولید و توزیع فالوده شیرازی می شود. 
 
به گزارش بسیج، موکب احمد بن موسی (ع) استان فارس از محل نذورات مردمی و حمایت ‌های خیران هر ساله برپا می شود و به ‌صورت روزانه پذیرای بیش از هفت هزار نفر از زائران اربعین حسینی است که علاوه بر ارائه خدمات اسکان، پذیرایی سه وعده صبحانه، ناهار و شام، خدمات درمانی با برپایی درمانگاه‌ و همچنین خدمات فرهنگی را به زائران ارائه می‌ دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار