خبرهای داغ:

تشریح اقدامات سازمان  بسیج طلاب وروحانیون درخدمت رسانی به زائرین حسینی

تشریح اقدامات سازمان  بسیج طلاب وروحانیون درخدمت رسانی به زائرین حسینی در مصاحبه خبرنگار خبرگزاری بسیج با حجت الاسلام بهادر پرچم مسئول سازمان بسیج طلاب وروحانیون سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان
کد خبر: ۹۶۲۱۷۱۱
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۷
تشریح اقدامات سازمان  بسیج طلاب وروحانیون درخدمت رسانی به زائرین حسینی

حجت الاسلام بهادر پرچم مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خصوص راه اندازی موکب طلاب گفت: با همکاری حوزه علمیه تقریبا ۹ موکب در کل استان خوزستان دایر کردیم

او با بیان اینکه موکب ستاد بسیج طلاب در پایانه مرزی شلمچه چند سالی فعالیت دارد و امسال نیز فعال است، افزود: حضور مبلغین، اقامه نماز، پاسخگویی به سوالات شرعی و اعتقادی و میز گفتگو از اقداماتی است که از سوی موکب مبلغین صورت می‌پذیرد.

حجت الاسلام پرچم اضافه کرد: برنامه‌ای نیز برای زوار تدارک دیده شده تا کوله‌های آنها به تصاویر مدافع حرم روحانی، عکس حاج قاسم، شهید رئیسی و ابومهدی مهندس منقش شوند.

او همچنین یادآور شد: برای خردسالان زوار نیز هدایایی تهیه شده و بسته‌هایی نیز برای هدیه به کودکان موکب دار عراقی تدارک دیده شده تا زوار به آنها بدهند.

حجت الاسلام بهادر پرچم می‌گوید: بیش از ۲۰۰ نفر از طلاب به کربلا اعزام شده‌اند و ۳۰ نفر نیز در مرز جهت ارایه خدمات به زوار فعال هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار