خبرهای داغ:
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر خبرداد:

برگزار ی یادواره شهدای اصناف در پلدختر

برگزار ی یادواره شهدای اصناف در پلدختر
جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج پلدختر از برگزاری یادواره شهدای اصناف و بازاریان به زودی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۱۷۳۶
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، سرهنگ فردین زارع  در جلسه شورای اداری شهرستان پلدختر ضمن تبریک هفته  دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر  اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت یادواره ۶ شهید اصناف و بازاریان این شهرستان چهارم شهریور ماه در پلدختر برگزار می شود.

زارع یاد آور شد: خدمات دو شهید والامقام رجایی و باهنر هر چند دوران مسئولیت آنها تنها ۲۸ روز  به طول انجامید  ولی در طی این مدت کوتاه خدمات خالصانه و عاشقانه به ملت کردند و خدمت خالصانه آنها تنها برای  رضای خدا بود  و این خدمت ۲۸ روزه در طول تاریخ جاوید و ماندگار شد.

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج پلدختر به اهمیت امید آفرینی در جامعه تاکید کرد و گفت:رسانه ها در جنگ شناختی ذهن ها و  افکار مردم  مورد  هدف قرار داده  تا امید و نشاط را از  مردم سلب کند و زمینه ناامیدی در مردم نسبت به نظام را فراهم کرد.

وی  هفته دولت را فرصتی مغتنم برای انعکاس دستاوردهای دولت سیزدهم خواند و افزود: هفته دولت بایستی به بیان و انعکاس  خدمات دولت  سیزدهم پرداخته شود و  دستا وردهای دولت سیزدهم برای ملت  تبیین شود.

سرهنگ زارع با ابراز تاسف گفت:  عده ای با افکار منفی خود  به دنبال یاس و ناامیدی مردم بودند و اغتشاشات خیابانی به راه انداختند  و الحمدالله  به اهداف  شوم خود نرسیدند و  در اینجا است که اهمیت امید آفرینی  بر مردم تاثیر گذار است.

وی  گریزی به وظایف بسیج ادارات زد و تصریح کرد: هر کدام از ادارات شهرستان به مثابه دولتی کوچک است که عمل به وظایف و مهمتر از آن تکریم و احترام به ارباب رجوع به عنوان اولویت کار بسیج است.

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج پلدختر با تاکید بر گره گشایی  کار مردم در چارچوب قانون از سوی ادارات خاطر نشان کرد: خدمت به مردم برای همه ما افتخار و فلسفه انقلاب اسلامی است که باید سرلوحه کار قرار خود قرار بدهیم.
انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار