خبرهای داغ:
فرماندار پلدختر:

رسانه ها در رفع مشکلات ترافیک فرهنگ سازی کنند

رسانه ها در رفع مشکلات ترافیک فرهنگ سازی کنند
فرماندار پلدختر گفت: رسانه ها  شهروندان را در زمینه رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی آشنا و در رفع مشکلات ترافیکی گام بردارند و فرهنگ سازی کنند.
کد خبر: ۹۶۲۱۸۴۴
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، 

احسان علیپوری  فرماندار در شورای ترافیک شهرستان پلدختر اظهار کرد: رسانه ها  شهروندان را در زمینه رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی آشنا و آگاه سازند و در رفع مشکلات ترافیکی گام بردارند و فرهنگ سازی کنند.

 وی حل معضل ترافیکی در شهر پلدختر را از مطالبات شهروندان دانست و افزود:رسانه ها در آگاهی بخشی و بالا بردن رشد هنجاری های صحیح ترافیکی و ترویج این فرهنگ در جامعه نقش موثری دارند.

فرماندار پلدختر بر لزوم هماهنگی میان اداره های خدمات رسان برای انجام حفاری در سطح شهر تاکید کرد و گفت: هرگونه حفاری و کند کاری در سطح شهر برای  جلوگیری از برخی نارسایی ها و مشکلات باید با برنامه ریزی منسجم و از قبل تعیین شده با هماهنگی پلیس راهور و اخذ استعلام  انجام  شود و نباید با طولانی کردن زمان حفاری برای شهروندان ایجاد مشکل کرد.

 وی بر مطالعه برای احداث جاده کمربندی در پلدختر تاکید کرد و افزود: تردد وسایل نقلیه سنگین حامل سوخت در درون شهر علاوه بر مشکلات ترافیکی و آلودگی صوتی  موجب تصادفات ناگوار، مسدود شدن جاده ، قطعی فیبرنوری و اختلال در سیستم های ارتباطی و خدمات شهری می شوند که برای رفع این مشکلات پیگیری و مطالعه جاده کمربندی در این شهر ضرورت دارد.

فرماندار اظهار داشت: نصب دوربین کنترل سرعت در محورهای مواصلاتی ، اجرای طرح ساماندهی  میوه فروشان و ساخت پارکینگ و احداث مجتمع خدماتی و رفاهی جهت استراحت رانندگان ، از دیگر مطالبی بود که فرماندار پلدختر در شورای ترافیک به آنها اشاره کرد.
انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار