مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

5200 بسته تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود

زنجان- مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده امسال 5200 بسته تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.
کد خبر: ۹۶۲۱۹۸۷
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲

5200 بسته تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان ؛ روح اله صالحی با اشاره به برگزاری پویش شور عاطفه‌ها در راستای تامین مایحتاج تحصیلی کمک به دانش‌آموزان نیازمند افزود: تأمین تجهیزات، پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی و تأمین لوازم‌التحریر ضروری از اهداف برگزاری این پویش است.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان نیازمند علی‌رغم وجود توانایی و استعداد به علت مشکلات مالی توانایی خرید تجهیزات و لوازم‌التحریر را ندارند، عنوان کرد: کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار و خیر استان علاوه بر رفع بخشی از نیازهای اقتصادی آن‌ها، گامی در راستای توسعه کشور نیز به شمار می‌رود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه امسال 5 هزار و 200 بسته تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند توزیع می‌شود، افزود: بسته های تحصیلی توزیع شده در بین دانش آموزان نیازمند شامل کیف، کفش، پوشاک و لوازم التحریر بود تا آنها بتوانند بدون دغدغه تحصیل کنند و آینده‌ای روشن برای خود و خانواده‌شان رقم بزنند.

صالحی وی با قدردانی از کمک‌های مردم نیکوکار استان زنجان به نیازمندان و افراد بی‌بضاعت، افزود: کمیته امداد به تنهایی و بدون کمک‌های مردمی قادر به پاسخگویی به نیازهای اساسی مددجویان نهاد حمایتی این استان نیست.

وی با اشاره به اینکه در نتیجه حمایت‌های انجام شده از دانش‌آموزان نیازمند امسال 4 دانش‌آموز مددجو در مدارس سمپاد و 23 دانش‌آموز در مدارس نمونه دولتی قبول شدند، گفت: قبولی‌های کنکور در استان نیز قابل توجه بوده است.

فاطمه عسگری 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار