خبرهای داغ:
مثبت سوژه |

احیای ۵۷ واحد صنعتی و معدنی به همت بسیج مهندسین استان مرکزی

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان مرکزی در تشریح اقدامات این مرکز گفت: در سال  گذشته پایش و عارضه یابی ۲۶۸ واحد صنعتی و معدنی  در کلینیک‌های صنعت بسیج مهندسین صنعت و معدن استان مرکزی انجام شده است.
کد خبر: ۹۶۲۲۰۶۸
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۶

 

مهندس احمد شجاعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با بیان اینکه اقدامات خوب و قابل قبولی در سطح استان مرکزی به منظور پایش و عارضه یابی واحد‌های تولیدی، صنعتی و معدن صورت گرفته است، افزود: ۲۶۸ واحد صنعتی و معدنی مورد پایش و عارضه یابی قرار گرفته است که از این تعداد ۲۳۲ مورد مربوط به صنایع هستند.

وی اضافه کرد: با اقدامات انجام شده ۵۷ واحد صنعتی و معدنی احیا و  رفع موانع قطعی شدند و به چرخه کسب و کار بازگشتند.   

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان مرکزی تصریح کرد: ۶۰ درصد مشکلات صنایع، مالی است که در کلینیک‌های صنعت با تشکیل کارگروه‌های تخصصی چهار گانه شامل کارگروه مالی، بازار و تجارت، حقوقی و توسعه و زیرساخت به شکل تخصصی در این زمینه ورود یافته و درصدد رفع مشکلات برآمده ایم.

وی به اردوی راهیان پیشرفت نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه استان مرکزی قطب صنعتی و کارگری است  ۷۵۰ نفر اردوی راهیان پیشرفت و ۳۸۰ نفر اردوی راهیان نور در طی یکسال گذشته برگزار  و ضمن بازدید  از مجموعه صنایع بزرگ استان با مظاهر پیشرفت صنایع از نزدیک آشنا شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار