خبرهای داغ:

وحدت مسلمین با آزادی فلسطین ارتباط مستقیم دارد/بصیرت اجتماعی مقاومت را به همراه دارد

شاهرود_ دبیر کل اتحادیه بین المللی امت واحده جهان اسلام با تاکید بر آزادی فلسطین با وحدت امت اسلامی، گفت: بصیرت اجتماعی سبب مقاومت شده است
کد خبر: ۹۶۲۲۴۶۳
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۴

وحدت مسلمین با آزادی فلسطین ارتباط مستقیم دارد/بصیرت اجتماعی مقاومت را به همراه داردبه گزارش خبرنگار بسیج، علیرضا کمیلی دبیر کل اتحادیه بین المللی امت واحده جهان اسلام در مراسم گرامی داشت روز جهانی مسجد سالروز آتش زدن مسجد الاقصی، با موضوع بررسی آخرین تحولات منطقه و جنگ غزه، در مسجد الهادی شهرک البرز شاهرود یا حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم، با اشاره به آتش زدن مسجدالاقصی توسط یک یهودی استرالیایی و نامگذاری این روز به عنوان روز جهانی مسجد به طوفان الاقصی و تلاش های حماس در غزه در طول ۱۶ سال گذشته اشاره کرد و افزود: تلاش های حماس در این مدت بر علیه اسرائیلی ها ادامه یافته تا ۲۲ درصد کشور فلسطین که در اختیار آنهاست حفظ و مابقی آن را پس بگیرند.
وی گفت: تنها جریانی در جهان که می گوید تمام فلسطین برای ماست فتح و حماس است و بقیه می گویند قسمتی برای اسرائیل است که الان حدود ۸۰ درصد است.
کمیلی خاطر نشان کرد: بصیرت اجتماعی با تجربه در فلسطین شکل گرفته است و آزمون و خطا در فلسطین نتیجه اش این است که می بینید که اسلام سیاسی انقلابی شهادت طلب و روحیه تفکر انقلابی ثمره‌اش این است و الگوی آنان اباعبدالله الحسین است.
وی تصریح کرد: رهبر انقلاب تاکید بر فلسطین در سالهای مختلف و بیانات خود دارد و بیان فرموده وحدت جهان اسلام اصل است برای آزادی فلسطین.
کمیلی تاکید کرد: مسأله فلسطین به عدم قدرت دوباره مسلمین ربط دارد که استکبار جهانی نمی خواهد مسلمانان دور هم جمع شوند.
وی با بیان اینکه مطالعه بسیار مهم است در جامعه ای که فضای مجازی خوراک می دهد و این تحقیق و پژوهش اثرگذار است، گفت: سرنوشت جهان اسلام پیوند خورده با فلسطین و آمریکا در این میدان مبارزه حضور دارد که فروپاشی اسرائیل، فروپاشی تفکر غرب و استکبار جهانی است و‌او نمی خواهد.
وی ادامه داد: نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل تیر خلاص را خورده و خودش را در دولت نگهداشته و تداوم جنگ به نفع اوست و تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می خواهد جنگ‌را ادامه دهد.
کمیلی آتش بس را بازی سیاسی دانست که حماس نمی پذیرد شروط را و افزود: حماس شاکله خود را در مدت ۱۰ ماه هنوز حفظ کرده است و یک ‌معجزه است.

در این مراسم حجت‌الاسلام محمدی امام جماعت مسجد خیرمقدم گفت.

این نشست با حضور فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود، رئیس دفتر امام جمعه شاهرود، ریاست سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود، رئیس حوزه هنری شاهرود، فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) و اقشار مختلف مردم به همت بسیج مساجد و محلات سپاه ناحیه شاهرود، حوزه هنری شاهرود، مجموع گفتمان انقلاب اسلامی شهرستان و امام جماعت و هیأت امنا مسجد الهادی برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار