ارائه خدمت به زوار حسینی(ع) تا چهار روز پس از اربعین حسینی (ع)

سه موکب سازمان بسیج کارگران و کارخانجات تازمان اربعین حسینی(ع)و چهار روز پس ازآن جهت خدمت به زوار پاکستانی امام حسین علیه‌السلام در زاهدان و میرجاوه برپاست .
کد خبر: ۹۶۲۲۵۰۷
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۲

محمد رضا عنایت، مسئول بسیج کارگران کارخانجات سپاه سلمان استان در گفتگو با خبرنگار بسیج در حاشیه بازدید از نحوه خدمت رسانی کارگران بسیجی به زوار پاکستانی در زائر سرای امام رضا(ع) زاهدان گفت: سازمان بسیج کارگران وکارخانجات استان سه موکب در ایام حزن آل الله (ع)و پیاده روی اربعین حسینی در زاهدان، میرجاوه برپا کرده است.

 

وی ادامه داد:  کارگران بسیجی به صورت شیفنی و در طول شبانه روز در دو موکب در زائر سرای امام رضا(علیه السلام)زاهدان و یک موکب در مرز میرجاوه مشغول خدمت رسانی به زوار پاکستانی اربعین حسینی(ع)هستند.

سرهنگ پاسدار عنایت با اشاره به تنوع غذاهای گرم برای پذیرایی از زوار اذعان داشت: در این موکب ها برادرانی از واحدهای تولیدی، شرکت و اداره کار و از دوازده اداره شورای هماهنگی مشغول به خدمت رسانی به زوار حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) هستند. 

وی خاطر نشان کرد: این موکبها تا زمان اربعین حسیی(ع) و چهار روز پس ازآن جهت خدمت به زوار پاکستانی امام حسین علیه‌السلام برپاست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار