فرمانده سپاه استان در بازدید از نمایشگاه صنایع دستی استان ایلام

تقدیر و تشکر از اداره کل میراث فرهنگی استان در برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و سوغات محلی در مسیر بازگشت زائران/ برگزاری نمایشگاه صنایع دستی باعث معرفی توانمندی های صنعتگران و محصولات تولیدی می شود

سردارسیدصادق حسینی فرمانده سپاه استان و هیئت همراه از نمایشگاه صنایع دستی و سوغات محلی که در شهرستان ایلام و در مسیر بازگشت زائران دایر شده بازدید کردند . 
کد خبر: ۹۶۲۲۵۹۵
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ایلام،به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام، دیروز یکم شهریور ماه سیدصادق حسینی فرمانده سپاه استان و هیئت همراه از نمایشگاه صنایع دستی و سوغات محلی که در شهرستان ایلام و در مسیر بازگشت زائران دایر شده بازدید کرد . 

فرمانده سپاه استان گفت: برگزاری چنین نمایشگاه هایی در ایام اربعین به عنوان یک کار برجسته و قابل تقدیر است که می تواند هم به صنعتگران و هم به معرفی محصولات صنایع دستی استان کمک شایانی کند .

سیدصادق حسینی افزود : برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در ایام اربعین هم منجر به معرفی توانمندی های معنوی و هم خدمات دهی مناسب مجموعه شهرستان و دست اندرکاران است. 

سردارحسینی در پایان از برگزاری این نمایشگاه و خدماتی دهی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تقدیر و تشکر کرد.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار