معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام:

جابجایی و انتقال زوار اربعین حسینی به نقاط مختلف کشوربا بیش از یک هزارو۴۸۸ اتوبوس بین‌شهری

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: تا کنون یک هزار و ۴۸۸ اتوبوس بین‌شهری برای جابجایی و انتقال زوار اربعین حسینی به نقاط مختلف کشور از پایانه برکت(شهید رئیسی) خارج شده است.
کد خبر: ۹۶۲۲۸۴۰
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ایلام،به گزارش خبرگزاری بسیج ایلام، " سعید هژبری" روز شنبه در جریان بازدید از پایانه برکت( شهید رئیسی) برکت در مرز مهران، اظهار کرد: یک هزار و 488 دستگاه اتوبوس از پایانه برکت حدود ۴۵ هزار نفر از زائران را به مقصد محل سکونتشان در اقصی نقاط کشور انتقال دادند. 

وی افزود: هم اکنون ۴۵۴ دستگاه اتوبوس در پایانه مسافری برکت( شهید رئیسی) برای انتقال زائران با نرخ‌های مصوب مستقر بوده و کار انتقال زائران حسینی به صورت روان و بدون مشکل در این پایانه در حال انجام است. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام تاکید کرد: از زائران عزیز تقاضا داریم با نیروهای راهداری و ناوگان حمل و نقل در فرآیند حمل و نقل و مسافرگیری همکاری لازم را داشته باشند تا تردد آنها با سرعت و سهولت بیشتری انجام شود.  پایانه برکت(شهید رئیسی) برکت به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین پایانه‌های مسافربری کشور، با توسعه سایبان‌ها، احداث حسینیه و نمازخانه، تقویت سیستم سرمایشی و خنک‌کننده، استقرار مرکز درمانی تأمین اجتماعی و احداث سرویس بهداشتی ۹۰ چشمه‌ای و... دارای شرایط بسیار مطلوب‌تری نسبت به سال گذشته برای ارائه خدمت به زائران است. 

مرز مهران کانون اصلی تردد زوار اربعین حسینی و عتبات عالیات در طول سال است.  اربعین پارسال بیش از سه میلیون و ۶۰۰ هزار زائر از مرز مهران تردد کردند.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار