خبرهای داغ:

حس انتقام برای ساکنان سرزمین‌های اشغالی از خود انتقام دردآورتر است

شاهرود_ رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: حس انتقام برای ساکنان سرزمین‌های اشغالی از خود انتقام دردآورتر است.
کد خبر: ۹۶۲۲۵۹۹
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۳

حس انتقام برای ساکنان سرزمین‌های اشغالی از خود انتقام دردآورتر استبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام علی سعیدی شاهرودی امام جمعه موقت شاهرود در خطبه های نمازجمعه شاهرود در حسینیه اعظم مدرسه قلعه این شهر با اشاره به اینکه هدف ترور «اسماعیل هنیه» و «فواد شکر» قطع بازوان مقاومت بود، گفت: رژیم صهیونیستی با ترور این افراد به دنبال فشار بر ایران و ارکان مقاومت است.
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا افزود: یکی دیگر از اهداف این ترورها، خروج از بحران‌های داخلی کوچک با ایجاد یک بحران بزرگتر در منطقه بود.
وی با اشاره به اینکه انتقال جنگ به خارج از سرزمین های اشغالی از دیگر اهداف این رژیم اشغالگر است، ابراز کرد: بیش از ۱۰ ماه از آغاز جنایت‌های رژیم کودک‌کش در فلسطین و غزه می‌گذرد، آنها از جهت‌های مختلف اقتصادی و سیاسی درگیر این موضوع هستند و قصد داشتند این درگیری‌ها را به خارج سرزمین‌های اشغالی انتقال دهند.
سعیدی با اشاره به اینکه ترور هنیه بدترین اقدام یک کشور نسبت به میهمان دیپلمات کشوری دیگر بود، ابراز کرد: با این ترورها می خواستند انگیزه مبارزه را از هواداران مقاومت و جبهه غزه بگیرند.
وی، کشاندن پای آمریکا به معرکه جنگ و دعوا را از دیگر اهداف این رژیم جعلی برشمرد و گفت: آنها به دنبال ایجاد زمینه مذاکره با دست بالا را داشته باشند که این امر محقق نشد.
امام جمعه موقت شاهرود به موضوع انتقام ایران و حزب الله از رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: حس انتقام برای ساکنان سرزمین‌های اشغالی از خود انتقام دردآورتر است.
وی با اشاره به اینکه عده بسیاری از این سرزمین در حال فرار هستند، اظهار کرد: شدت و تصمیم جدی ایران و حزب الله برای انتقام شرایط را برای رژیم صهیونیستی دگرگون کرده است.
امام جمعه موقت شاهرود ادامه داد: حضور آمریکا در منطقه جنبه روحی و روانی برای رژیم اشغالگر دارد آنها با توجه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری قصد ندارند وارد جنگ شوند تا با افزایش قیمت نفت دموکرات‌ها رای نیاورند.
وی به حضور واسطه‌هایی از کشورهای اردن، مصر و عمان و همچنین مکاتبه‌های پرشماری در راستای نگرفتن انتقام توسط ایران اشاره کرد و گفت: پیشنهادات آمریکا در میز مذاکره فعال شده، مشکلات غزه را حل نمی‌کند.
امام جمعه موقت شاهرود به خواسته‌های حماس برای صلح اشاره کرد و افزود: عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی از غزه، پذیرش آتش‌بس دایمی، مبادله اسیران، ورود غذا، دارو و بازسازی غزه از جمله خواسته‌های مشروع و منطقی حماس است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به آغاز هفته دولت اشاره کرد و گفت: بیان خدمات دولت در این هفته از سنت‌های خوبی است که سخنرانان، دولتمردان و رسانه‌ها باید به آن بپردازند.
امام جمعه موقت شاهرود هفته دولت را یادآور ایثار و فداکاری شهیدان رجایی و باهنر خواند و ابراز کرد: در دوره اخیر شهید آیت الله ابراهیم رئیسی و دولتمردان گام جا پای شهید رجایی گذاشتند و مجموعه اقدام‌های آنها الگوی مناسبی برای خدمتگزاری در عرصه‌های مختلف است.
وی به بررسی و تایید وزرای پیشنهادی رئیس جمهور توسط نمایندگان مجلس طی روزهای گذشته اشاره و گفت: حل مشکل مسکن، معیشت مردم، تامین عزت، مصلحت و اقتدار در عرصه‌های بین‌المللی با توجه به برنامه هفتم باید مدنظر دولتمردان باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار