خبرهای داغ:
فرماندار بروجرد و معاون استاندار لرستان:

تزریق ۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی بروجرد در دولت رئیسی

تزریق ۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی بروجرد در دولت رئیسی
معاون استاندار لرستان گفت: در دولت شهید رئیسی ۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی این شهرستان تزریق شد.
کد خبر: ۹۶۲۲۶۰۶
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، مسلم مرادی ظهر امروز در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه بروجرد  ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: ادامه دادن راه شهدای خدمت باعث اقتدار و پیروزی بیشتر انقلاب اسلامی می‌شود خدمت  در دولت سیزدهم  افتخار بود ما در دولتی خدمت کردیم  که در راه خدمت به مردم، به شهادت رسید.

فرماندار بروجرد  با اشاره به ساده زیستی شهید رئیسی خاطر نشان کرد: رئیس جمهور شهید در سطح پایین تری از مردم جامعه زندگی می‌کرد و با وجود همه مدارج علمی و مسئولیت‌ها ی که داشت ساده زندگی کرد  و در راه خدمت به مردمش مظلومانه شهید شد.

مرادی یاد آور شد:  تمجید مقام معظم رهبری از دولت شهید رئیسی به سبب خدمت  گزاری به مردم بود و شهید جمهور هیچگاه منتقدان و مخالفان را سرکوفت و سرکوب  نکرد.

مرادی به ولایتمداری شهید رئیسی  پرداخت و عنوان کرد: رئیسی دومین رئیس جمهور شهید بعد از شهید رجایی بود، و به مانند اولین رئیس جمهور شهیدمان گوش به فرمان رهبری و رهرو  ولایت بود.

وی افزود: در دولت شهید رئیسی ۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی شهرستان تزریق و ۱۰ هزار تسهیلات اشتغال‌زایی واگذار شد.

معاون استاندار  لرستان اضافه کرد: در حال حاضر هفت هزار مسکن در اجرای طرح نهضت ملی مسکن بروجرد در حال ساخت است و در روستاها نیز ۲ هزار نفر تسهیلات مسکن روستایی دریافت کردند.

فرماندار شهرستان بروجرد گفت:  در دولت شهید رئیسی ۳۰۰ ساخت و ساز غیرمجاز در شهرستان  را شناسایی و تعداد زیادی از آنها تخریب شدند.
مرادی اضافه  کرد:  در دولت  شهید  رئیسی ۴۵۰۰ پرونده در حوزه گران‌فروشی و کم‌فروشی تشکیل شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار