خبرهای داغ:
فرماندار ویژه شهرستان طبس:

تاکید بر توجه به ابرپروژه‌های دولت سیزدهم

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس گفت: ابرپروژه‌هایی در زمان دولت شهید رییسی به اجرا درآمد که در نوع خود بی سابقه بود.
کد خبر: ۹۶۲۲۶۸۷
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی ،مهندس رحیمی، امروز جمعه ۲ شهریور در نماز جمعه طبس با درود به ارواح پاک شهدا و گرامیداشت هفته دولت، گفت: شهید رئیسی؛ مرد خدمت و جهاد و مردم داری بود و توانست خدمات خوبی را از خود برجای بگذارد. ایشان معیارهای مناسبی از خدمت برای ما برجای گذاشت.

 

 وی با بیان اینکه مردم همواره در صحنه بوده‌اند و شایسته خدمات مطلوب هستند، افزود: ابرپروژه‌هایی در زمان دولت شهید رییسی به اجرا درآمد.

 

مهندس رحیمی با اشاره به اختصاص ۶۰ میلیون مترمکعب آب برای صنایع و همچنین اجرای ۱۷۰ کیلومتر خط انتقال گاز به عنوان دو ابرپروژه مهم برای حل مشکلات، از الحاق ۱۱۰۰ هکتار زمین برای ساخت مساکن و اختصاص زمین به ۶ هزار نفر خبر داد.

 

وی با اشاره به توجه دولت سیزدهم به زیرساخت‌های آب و برق و گاز و اصلاح و توسعه شبکه برق، نصب ترانس جدید در پست ۴۰۰ با اعتبار ۴۵۰ میلیارد ، احداث پست ۱۳۲ در طبس ودیهوک وخط انتقال برق به نایبند که از ارزوی ۴۰ ساله مردم این دیار بود به عنوان مهمترین پروژه های شهرستان در برق رسانی نام برد.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس با بیان اینکه توجه به زیرساخت‌های درمان و احداث مراکز جدید در شهرها و معدن طبس نیز از دیگر موارد است، بیان کرد: در حوزه فناوری اطلاعات نیز در این دولت ۳۱ روستای شهرستان از اینترنت پرسرعت و آنتن دهی برخوردار شده و ۲۵۰۰ خانوار از آن بهره‌مند شدند.

 

مهندس رحیمی با اشاره به سرمایه گذاری هزار میلیارد تومانی ایمیدرو در توسعه زیرساخت‌های معادن شهرستان، افزود: در سال گذشته ۲۳۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به شهرستان اختصاص پیدا کرد که به نسبت دیگر شهرستان‌ها مبلغ مطلوبی بود.

 

 وی در پایان از زحمات استاندار پرتلاش، معاونین و کارکنان فرمانداری ویژه و مدیران و کارمندان شهرستان که در بدست آمدن این موفقیت ها و همچنین برگزاری موفق ۴ انتخابات مهم سهیم بوده اند و نیز از همراهی همیشگی مردم در پیشبرد برنامه‌های توسعه شهرستان تشکر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار