خبرهای داغ:
احمدوند خبر داد

افتتاح ۵۵ پروژه طی هفته دولت با ۳۳۰ میلیارد تومان در نهاوند

همدان-فرماندار نهاوند گفت:  در این‌ هفته ۵۵ طرح عمرانی، خدماتی، راهسازی و مسکن در شهرستان افتتاح می‌شود و هیچ پروژه ای کلنگ زنی نخواهد شد.
کد خبر: ۹۶۲۲۷۹۳
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۴

افتتاح ۵۵ پروژه طی هفته دولت با ۳۳۰ میلیارد تومان در نهاوند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ضرغام احمدوند در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت فرصت مغتنمی استکه برنامه های انجام شده را به مردم گزارش دهیم.

وی افزود: در زمینه‌های مختلف در طول ۳ سال دولت سیزدهم، انقلابی مهم در کشور، استان و شهرستان رخ داده است.

فرماندار نهاوند با اشاره به گزارش عملکرد دولت سیزدهم در شهرستان نهاوند بیان کرد: کار فرهنگی یکی از مهمترین کارهایی است که باید در شهرستان نهاوند انجام شود و این رسالت بزرگ فرهنگی برعهده اصحاب رسانه است که باید فرهنگ‌سازی کنند و مردم را پای کار بیاورند تا گردشگری رونق بیشتری بگیرد و دراین راه نیاز به همت مردم و مسئولین است.

وی با بیان اینکه با ارائه‌ قیر رایگان به شهرداری‌ها کارهای خوبی در سطح شهرستان نهاوند انجام شد، افزود: همچنین با توجه به اینکه شهرستان نهاوند قطب کشاورزی و گردشگری استان همدان است، رتبه برتراستان را در این حوزه داریم.

احمدوند گفت: به فرمان رهبر معظم انقلاب ۴ انتخابات را با امنیت کامل در شهر شهرستان برگزار کردیم.

وی افزود: کنگره ۸ هزار شهید استان همدان سال گذشته برگزار شد که در این مدت یادواره‌های شهدای شهرستان را به بهترین شکل ممکن برگزار کرده‌ایم.

فرماندار نهاوند در بحث مقاوم سازی واحد های روستایی بیان کرد: ۲۱ هزار و ۸۴۰ واحد مقاوم سازی شده‌اند که در حال حاضر ۹۲ درصد مقاوم سازی‌های روستایی انجام شده؛ همچنین اجرای طرح هادی ۱۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار انجام شده است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های هفته ی دولت گفت:  در این‌ هفته ۵۵ طرح عمرانی، خدماتی، راهسازی و مسکن در شهرستان افتتاح می‌شود و هیچ پروژه ای کلنگ زنی نخواهد شد.

احمدوند بیان کرد: اعتبار پروژه های افتتاحی  ۳۳۰‌ میلیارد تومان است که در این هفته با حضور مسئولان استانی افتتاح خواهند شد.

افتتاح ۵۵ پروژه طی هفته دولت با ۳۳۰ میلیارد تومان در نهاوند

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار