خبرهای داغ:

طرح ملی گام های عاشقانه در سرخه برگزار شد

رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان سرخه از برگزاری طرح ملی گام های عاشقانه، همزمان با اربعین حسینی در مسیر پیاده روی جاماندگان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۳۰۳۱
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با اربعین سید و سالار شهیدان، طرح ملی گام های عاشقانه به همت هیئت ورزش های همگانی شهرستان سرخه برگزار شد.

فاطمه صفا رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همایش پیاده روی گام های عاشقانه با شعار «کربلا طریق الاقصی» به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی در شهرستان سرخه، با حضور کمیته بازی با کودک، کمیته بازی های فکری، کمیته یوگا و کمیته آموزش با حضور رئیس اداره ورزش وجوانان از مسیر سرخه تا لاسجرد برگزار و در این مراسم با برپایی موکب از تمامی عزاداران اربعین حسینی پذیرایی شد.

او افزود: این همایش در روستای مومن اباد نیز باحضور نوجوانان و جوانان برپا شد.

رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان سرخه با اشاره به اجرای برنامه های ورزشی در فصل تابستان افزود: در راستای اجرای طرح اوقات فراغت مسابقه طناب کشی در رده نوجوانان در سالن ورزشی روستای مومن آباد با حضور دو تیم برگزار شد.

صفا ادامه داد: مسابقات چهارجانبه فوتبال گل کوچیک در رده نوجوانان با حضور چهار تیم هیئت ابوالفضل العباس مومن آباد، وحدت، شهید مجید مؤمن آبادی و علمدار بصورت دوره ای در سالن ورزشی روستای مومن آباد برگزار و در خاتمه تیم علمدار در این دوره از مسابقات به مقام قهرمانی رسید‌.

او اضافه کرد: برگزاری مسابقه تیراندازی در بوستان معلم نیز با حضور نوجوانان پایگاه مقاومت بسیج امام علی بن ابیطالب (ع) و حوزه مقاومت امام موسی بن جعفر (ع) انجام شد.

رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان سرخه خاطرنشان کرد: رقابت نوجوانان در مسابقه های فوتبال دستی، پینگ پنگ و ایرهاکی در این پایگاه مقاومت نیز با استقبال خوبی همراه و در پایان مسابقه به برندگان جوایزی اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار