رئیس سازمان بسیج ورزشکاران گیلان

برپایی سه موکب شهدای ورزشکاردر رشت

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران گیلان هم با اشاره به فعالیت های بسیج ورزشکاران که در موکب پیاده راه فرهنگی ارائه شد گفت:براساس وظیفه ای که جامعه ورزش برعهده دارد سه موکب شهدای ورزشکار را در محدوده شهدای ذهاب برپا شده است.
کد خبر: ۹۶۲۳۰۸۳
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۹

برپایی سه موکب شهدای ورزشکاردر رشت

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان سرهنگ محمدرضا اصلاحی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه قدس گیلان از برپایی سه موکب با عنوان «شهدای ورزشکار» گفت و اظهار کرد: سازمان بسیج ورزشکاران سه موکب با عنوان «شهدای ورزشکار» به منظور پذیرایی مردم عزادار، ورزشکاران و قهرمانان استان ، در میدان شهدای ذهاب برپا کرده است .

 

وی با اشاره به اینکه این موکب برنامه ها را به صورت مردمی  برپا کرده افزود: این موکب توسط ۲۰ هیات ورزشی استان که کمک رسان بودند اجرا و مدیریت شد که در کنار اجرای برنامه ها، پذیرایی متنوعی نیز انجام گرفت.

 

سرهنگ اصلاحی تصریح کرد :در راستای ایجاد فضای عزاداری اربعین و هم فضای ورزشی از مرشد زورخانه ای دعوت شد تا با ضرب زورخانه ای و مداحی در این موکب حضور داشته باشند. 

 

وی با بیان اینکه موکب شهدای ورزشکاران در مناسب های مختلف در ورزشگاه عضدی دایر می شود گفت: امسال برای اولین بار در همایش جاماندگان اربعین شهرداری رشت با سه غرفه، در این محدوه برپا شده است تا به جامعه عزادار رشت خدمت رسانی ارائه شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار