خبرهای داغ:
کتابی اصل:

مقابله با آسیب‌های اجتماعی در گرو مشارکت تمام ارکان جامعه است

همدان-مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه همدان گفت: مقابله با آسیب‌های اجتماعی در گرو همکاری و مشارکت تمامی ارکان جامعه است و در صورت امکان باید با کلاس‌های آموزشی به صورت کارگاه محور از این آسیب‌ها جلوگیری کنیم.
کد خبر: ۹۶۲۳۱۰۷
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۰

مقابله با آسیب‌های اجتماعی در گرو همکاری و مشارکت تمامی ارکان جامعه است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، فاطمه کتابی اصل در جلسه ای که با موضوع محله کرامت و آسیب‌های اجتماعی در دفتر بسیج خواهران ناحیه همدان برگزار شد، اظهار کرد: آسیب‌های اجتماعی به دسته‌ای از نابسامانی‌ها و ناهنجاری‌های رفتاری افراد یک جامعه چه به صورت فردی و یا جمعی اطلاق می‌شود.

 وی افزود: آسیب‌های اجتماعی انواع مختلفی دارد که از جمله این آنها، آسیب‌های اجتماعی زنان، آسیب‌های اجتماعی طلاق و اعتیاد، آسیب‌های اجتماعی جوانان و نوجوانان و... است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه همدان گفت: اگر به این آسیب‌های اجتماعی به موقع رسیدگی نشود جرم و جنایت را به دنبال خواهد داشت، وقتی با آسیب‌های اجتماعی مواجه شدیم نباید به صورت کورکورانه از کشورهای بیگانه تبعیت کنیم ما باید همواره با خلاقیت و ابتکار بتوانیم این آسیب اجتماعی را از جامعه پاک کنیم.

وی ابراز کرد: آسیب‌های اجتماعی گستره زیادی دارد، اولین و اساسی‌ترین آسیبی که زمینه آسیب‌های بعدی را به وجود می‌آورد کانون خانواده است.

کتابی اصل خاطرنشان کرد: مقابله با آسیب‌های اجتماعی در گرو همکاری و مشارکت تمامی ارکان جامعه است و در صورت امکان باید با کلاس‌های آموزشی به صورت کارگاه محور با موضوعات انگیزشی و زندگی سالم از این آسیب‌ها جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار