خبرهای داغ:

گفتگو با جانباز ۷۰ درصد بجنوردی که خودش را هنوز یک بسیجی می داند که تمام قد پای نظام و انقلاب ایستاده

کد خبر: ۹۶۲۳۳۳۹
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۸

«حمید حیدری» جانباز 70 درصد جنگ تحمیلی در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان خراسان شمالی می‌گوید: از طریق بسیج وارد جبهه شدم و در دو عملیات  مسلم ابن عقیل ۱۳۶۱(منطقه سومار)، عملیات بیت المقدس ۱۳۶۶(منطقه ماهوت عراق) از ناحیه دو چشم به در جه #جانبازی نایل شدم.

  او می گوید وقتی با هدف شهادت در راه خدا و دفاع از وطن در جبهه وارد شوی و در راه دفاع از مملکت خودت تمام توانت را بگذاری، شکست دیگر معنی نمی‌دهد و شما پیروز هستی.

حمید حیدری در ادامه گفتگو از نا امید نشدن و داشتن رو حیه بالا و انگیزه مضاعف خودش برای ادامه زندگی صحبت میکند و می گوید که با وجود جانبازی که دارد از ورزش دور نشده و بشدت پیگیر ورزش تا سطح قهرمانی کشور شده به طوری که در رشته های دو ومیدانی،شنا،گلبال،پیاده روی فعالیت مستمر و حرفه ای دارد و در مسابقات کشوری هم قهرمانی بدست آورده .

  وی در ادامه از فعالیت در امور خیریه صحبت به میان آورد و گفت:من در کار های خیریه هم با چند نفر از دوستان فعال هستیم و در حد توان خودمان سعی می‌کنیم به افرادی که نیازمند هستن و احتیاج به یاری دارند کمک کنیم و در این راه خوشبختانه باعث شدیم تا اطرافیانمان هم برای مشارکت در امورات خیریه تشویق شوند.

حمید حیدری در پایان گفت‌: امت اسلام، وحدت، انسجام و همبستگی خودشان رو حفظ کنند و جوانان ما هم مراقب باشند تا فریب دشمنان رو نخورند و در راه  پیشرفت و آبادنی میهمن خودشان #ایران گام بردارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار