خبرهای داغ:
قاسمی‌فرزاد خبر داد

احیای ۳۰۵ واحد تولیدی در استان همدان

همدان-استاندار همدان از احیای ۳۰۵ واحد تولیدی در بخش‌های مختلف استان همدان از قبیل صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۳۴۸۲
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در آئین افتتاح شرکت آریا توسعه ماندگار نوین به مناسبت هفته دولت، با بیان اینکه طی سال‌های گذشته ۳۰۵ واحد تولیدی در بخش‌های مختلف صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری استان احیاء شده و به چرخه تولید بازگشته‌اند، اظهار کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، نقشه راه استان با پیش‌بینی‌های لازم طراحی و اقدامات در حوزه‌های مختلف به صورت متوازن اجرا شد.

وی افزود: در بخش کشاورزی، با توجه به بحران آب، تلاش کرده‌ایم بهره‌وری آب را افزایش دهیم و کشت محصولات کم‌آب‌بر و کشت گلخانه‌ای را جایگزین و تقویت کنیم.

استاندار همدان گفت: در زمینه دام و طیور، جوجه‌ریزی در مرغداری‌های استان را در هر دوره از ۱.۲ میلیون قطعه به ۴.۵ میلیون قطعه رساندیم و مازاد مصرف استان را به استانهای دیگر صادر می‌کنیم.

وی ادامه داد: در حوزه شهرک‌های صنعتی، توسعه شهرک‌ها با رویکرد سلامت‌محور و سازگار با محیط زیست دنبال شده است و توجه ویژه‌ای نیز به صنایع دانش‌بنیان و های‌تک داشته‌ایم.

قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: تقویت زیرساخت‌های گردشگری در استان همدان و توجه به راه‌های مواصلاتی و راه‌آهن برای توسعه گردشگری در دستور کار بوده و با همدلی و انسجام در استان، اقدامات بسیار مثبتی انجام شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار